بودجه لازم برای تمدید قرارداد ساپینتو مشخص شد/ سنگ بزرگ پیش روی مدیران باشگاه استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی امشب مقابل نساجی موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل نساجی و صعود آبی‌پوشان به فینال جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: درمورد بازی باید بگویم که خیلی عالی بازی کردیم و فرصت‌های زیادی داشتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. من فکر می‌کنم نتیجه با توجه به کیفیتی که در بازی داشتیم منصفانه بود. همانطور که گفتم این راحت نیست تیمی را هدایت کنید که ۶ - ۷ ماه است پولی دریافت نکرده، اما امروز قولی را از کریمی گرفتیم که نهایتاً تا ۲ روز دیگر به بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات پول پرداخت شود.

*استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و پرافتخار هستند

وی ادامه داد: من بازیکنی داشتم که شب نتوانست بخوابد. افرادی در کادر پزشکی هستند و ماساژورها با داشتن ۲ فرزند زندگی سختی دارند. این باور کردنی نیست که یک باشگاه دولتی نمی‌تواند حمایت لازم را داشته باشد. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و پرافتخار هستند، اما پرسپولیس اصلاً این مشکلات را ندارد. من سعی می‌کنم این موضوعات را در ذهنم حل کنم، اما متوجه نمی‌شوم و نمی‌توانم آنها را از ذهنم خارج کنم. فقط روحیه خانوادگی که ما داریم موجب شده این فصل فوق‌العاده را داشته باشیم. این دومین فینالی است که ما امسال برای قهرمانی داریم. امیدوارم که بتوانیم برنده شویم، اما تا الان این فصل با این شرایط فوق‌العاده بود.

* استحقاق کار بزرگ هواداران را نداشتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به تیمم افتخار می‌کنم، خاطرنشان کرد: از دولت و افرادی که می‌توانند و مسؤولان استقلال می‌خواهم که این مشکلات را برطرف کنند تا بتوانیم با شرایطی که بقیه دارند بازی کنیم. می‌خواهم از هواداران‌مان هم تشکر کنم. امروز حمایت خیلی خوبی از ما داشتند. از طرحی که ابتدای بازی با اسم من درست شد تشکر می‌کنم و به آن افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم من استحقاق این کار بزرگ را نداشتم و به نظر بازیکنان کار بزرگی انجام دادند. حس خوب و حمایتی که هواداران از باشگاه و بازیکنان و تیم دارند ارزشمند است. این مسیری است که ما باید همیشه ادامه دهیم، چون آنها تنها حامیان بزرگ ما هستند و این فوق‌العاده است.

*از کلمات زیبا خسته شده‌ایم و به عمل نیاز داریم

ساپینتو درپاسخ به این سوال که ندای قلب‌تان بعد از فینال این است که آیا به کارتان ادامه خواهید داد یا روز ۱۱ خرداد باید منتظر رفتن شما برای همیشه باشیم، عنوان کرد: شرایط این را ندارم که الان درمورد آینده صحبت کنم، چون من فردی نیستم که بخواهم در این مورد حرف بزنم. من مدیرعامل و تصمیم‌گیرنده باشگاه نیستم. از مدت‌ها پیش کریمی می‌داند که من چه فکری می‌کنم و باید برای باشگاه در آینده چه کارهایی انجام دهیم. ما فقط درمورد پول صحبت نمی‌کنیم، بلکه درمورد خیلی از مواردی صحبت می‌کنیم که برای آینده استقلال مهم است. من باید این تعهد را احساس کنم، چون در این باشگاه قول‌های زیادی داده می‌شود و کسی آن را انجام نمی‌دهد. بازیکنان و کادرفنی و من خسته شده‌ایم از این قول‌ها؛ ما از کلمات زیبا خسته شده‌ایم و به عمل نیاز داریم. برخی‌ها صحبت می‌کنند و انجام نمی‌دهند، اما بازیکنان حرفی نمی‌زنند و انجام می‌دهند. صحبت کردن راحت است، اما انجام دادن خیلی سخت است. همه از این قول‌ها خسته شده‌اند. من از خیلی چیزها خسته شده‌ام. این چند روز را باید صبر کنیم و ببینیم که کریمی به قولش به بازیکنان عمل می‌کند یا خیر؟

وی درمورد اظهارات کریمی مبنی بر اینکه ما ساپینتو را حفظ خواهیم کرد، ادامه داد: باید ببینیم!

*یامگا فردا برمی‌گردد که با ما باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص صحبت‌های کریمی مبنی بر اینکه قرار است وکیل شما دو روز آینده به ایران بیاید تا قراردادتان تمدید شود و اینکه آخرین شرایط یامگا چگونه است، خاطرنشان کرد: من درمورد مدیربرنامه‌هایم صحبتی نمی‌کنم و درمورد کلیات شرایط منتظر هستم. ۲ روز گذشته اصلاً نمی‌خواستم در این خصوص صحبت کنم و تمرکزم فقط روی بازی بود. شاید امشب یا فردا با وی صحبت کنم تا ببینم شرایط چگونه است. درمورد موضوع یامگا هم باید ببینیم که چه می‌شود. فردا برمی‌گردد که با ما باشد. باید ببینیم که می‌توانیم از وی استفاده کنیم یا خیر. ما احساس خوبی داریم، اما باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد.

*هیچکس تا فینال تمرین را متوقف نمی‌کند

ساپینتو اگر حمایت‌ها از سوی مدیریت باشگاه صورت نگیرد، در آستانه فینال جام حذفی ممکن است بازیکنان اعتصاب کنند یا انگیزه آنها کم شود، اظهار داشت: من امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد، اما هر چیزی ممکن است! بازیکنان تمرین را متوقف نمی‌کنند. هیچکس تا فینال تمرین را متوقف نمی‌کند. همه متمرکز هستند و باید زندگی‌شان را برای استقلال بگذارند. حتی اگر شرایط ۱۰۰درصدی نداشته باشیم؛ هرچه داریم را به کار خواهیم گرفت و هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم.

*پرسپولیس تیم بهتری بوده است

وی درمورد اینکه آیا ترجیح می‌دهد در فینال از پرسپولیس انتقام بگیرد یا با تیمی روبرو شود که روی کاغذ شرایط راحت‌تری دارد، عنوان کرد: باید صبر کنیم برای باری فردا؛ من نمی‌دانم قرار است مقابل چه تیمی بازی کنیم. در فوتبال هرچیزی ممکن است؛ البته که پرسپولیس تیم بهتری بوده، است.

*اجازه ندادند قهرمان لیگ شویم، و یک جام هم خود به خود کم شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که روزهای نخست حضورش در ایران صحبت از ۴ جام می‌کرد، گفت: من نگفتم که ۴ جام می‌گیریم، بلکه گفتم برای رسیدن به آنها می‌جنگیم، اما یک نفر بعد از آن به من گفت که ما نمی‌توانیم در آسیا بازی کنیم و جام‌ها به عدد ۳ رسید. این تقصیر من نبود که یکی از جام‌ها خود به خود کم شد. ما سوپرجام را بردیم. اجازه ندادند که قهرمان لیگ شویم. همه شما و کارشناسان می‌گویند که ۱۰ امتیاز از ما گرفته شده و من می‌گویم ۱۲ امتیاز گرفتند. الان هم در فینال جام حذفی هستیم. پس من به آن چیزی که گفتم عمل کردم. بازی با کیفیت و تهاجمی قول من بود که انجام شد، اما من در این دنیا تنها نیستم و نمی‌توانم مقابل همه بجنگم و نمی‌توانم تنها به جنگ بقیه بروم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. با توجه به شرایطی که داشتیم و زمانی که ما با هم صحبت کردیم نمی‌دانستم که قرار است ما ۳ مدیرعامل، مشکلات سخت‌افزاری و مشکلات مالی و ... داشته باشیم. من زمانی این حرف‌ها را زدم که قول‌هایی به من داده بودند؛ اگر می‌دانستم که این مشکلات را داریم هیچ قولی نمی‌دادم.

*برای فینال ترجیح می دهم داور درجه یک و باکیفیت انتخاب شود

ساپینتو در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد داور ایرانی فینال جام حذفی را قضاوت کند یا داور خارجی، تصریح کرد: من ترجیح می‌دهم که داور درجه یک و با کیفیت انتخاب شود؛ داوری جدی و منصف که با تجربه باشد و استحقاق قضاوت در فینال را داشته باشد و شرایط را مدیریت کند. اگر ما ببازیم، چون تیم حریف بهتر از ما بوده مشکلی نداریم و به آنها تبریک می‌گویم، اما با همه احترامی که به همه تیم‌ها و مربیان می‌گذارم نظرم را دادم. سرسوزنی به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم و فقط نظرم را می‌گویم. این چیزی است که دیده‌ام؛ امیدوارم ۳ تیم فوق‌العاده در فینال داشته باشیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Omid IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 3
    ای ترکهای آذربایجان بدانید استقلالی ها می گویند علی دایی مردمی نیست. اما همه مردم ایران می دانند علی دایی هر شهری زلزله آمده است کمک کرده است. پرسپولیسی ها و ترک ها مردمی هستند.
  • ناهید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 4
    اختلاس ابی
    • علی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      2 0
      نفهمی و حسادت قرمز ها
  • Omid IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    در بازی حذفی استقلال نساجی مازندران استقلالی ها به نساجی مردمی فحش دادند
  • Omid IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 3
    خود استقلالی ها حکومتی هستند. ترک ها را مسخره کردید
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    فینال متلاشی شدید از جایی غیراز خودتان شکایت نکنید! اینقدر کم جنبه و غیرحرفه ای هستید که از همین حالا خودتان در نکاپوی مقدمات شکستتان شده اید.
  • دادا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    فرافکنی نکن معیار اصلی حرف وحاشیه وجو سازی نیست دعا کن مثل امروز داور برایتان پنالتی بگیرد والا روزچهارشنبه روز مرگ باری خواهی داشت وهیچ حرف وحدیثی برای نجاتت ازدست ارتش سرخ موثر نخواهد بود بلیط فرار ازحالا تهیه کن تا راحت تر فرار کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس