کد خبر 1492831
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
حمله پلیس آلمان به فعالان محیط زیست

پلیس آلمان به ۱۵ منطقه این کشور حمله و در جریان تحقیق درباره تأمین مالی اعتراضات گروه فعالان اقلیمی «نسل آخر» دارایی‌های افرادی را ضبط کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    خشونت پلیس آلمان کلا زیاد نیست .مال آمریکا و فرانسه و انگلیس ولی خیلی زیاده
  • علی افصحی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    برای سرکوب هر نفر معترض فقط دراز کشیده دو پلیس مجهز آلمانی . بی هیچ شرمی و بی هیچ پروایی. معرضین ، اعتراض به سیاست های ضد محیط زیستی داشتند نه مسلح به کلاش ، کلت ، کوکتل مولوتوف ، قمه و قداره، چماق و تیزی و پنجه بوکس ، مواد آتش زا و زنجیر و میخ سه پر و ... بوده و نه مکانی را آتش زده ، نه تخریبی کرده ، نه ویرانی به بار آورده ، نه به شکنجه بسیجی پرداخته و نه فحش ناموسی به مراجع و نیروهای حافظ امنیت داده و نه ....هیچ کار جز دراز کشیدن نکرده اما بااین حال به ازاء هر معترض دو پلیس مجهز وارد عمل شده و آن ها را از محیط اعتراض و بستن بزرگراه بیرون می رانند. خب در این نمایش عینی درس هایی است اولا برای ناظرین عادی که بدانند پلیس آلمان در بازگشایی خیابان ها با کسی تعارف نداشته و « حق اعتراض » را با بستن خیابان یکی نمی داند آن فقه نخوانده در اختیار اصلاحات آمریکایی که می گفت تخریب در اعتراض جواز شرعی دارد حتماً این فیلم ها را ببیند که اصلا پلیس مجال تخریب نمی دهد تا بیسوادی مثل سروش محلاتی جواز شرعی صادر کند. ثانیاً برای حرافان مزد بگیر مثل عبدی ، زیبا کلام ، تاجیک و... است که با جازدن آشوب های تروریستی به عنوان اعتراض ! هی بر طبل مشروعیت اعتراض می کوبند ببینند که پلیس برایش مهم نیست معترض کی هست و چه کار می کند او را مخل رفت و آمد تشخیص داده و به هر ترتیبی که شده محیط را به شکل طبیعی در می آورد. در نهایت سلبریتی های خود فروخته و برده پول و شهوت ببینند که پلیس در رفع موانع انسانی هیچ تعارفی نداشته و با قاطعیت و بدون هیچ اخطار و کلامی حمله و افراد راازخیابان و محل عبور و مرور خودروها بیرون می راند و بازداشت می کند. فاعتبروا یا اولی الابصار.
  • محمد IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    رعایت انصاف از اصول جوانمردی و فرهمندی است فعالان محیط زیست خسارات جبران ناپذیری به ارکان مهم هر کشور دارای این جنبش زدن بستن خیابان و گرفتن جلوی ماشینهای حتی آمبولانس کوچکترین اقدام انهاست این بی نظمی هیچ جا قابل درک نیست و برخورد میشه باهاش لطفا این مورد برخورد منطقی با برخوردهایی از جنس کشتن جورج فلوید تو آمریکا یا کور کردن چشم مردم عادی توسط پلیس فرانسه اشتباه نکنید حق و باطل مرزی باریک چون مو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس