سازمان‌های منطقه‌ای در توسعه اقتصادی کشورها اهمیت زیادی دارند

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان‌های منطقه‌ای در توسعه اقتصادی کشورها، ظرفیت‌ها و اولویت‌های اعلام شده از سوی ایران برای توسعه تعاملات با اتحادیه آسه‌آن را مورد اشاره قرار داد.

به گزارش مشرق، در دومین روز از سفر رسمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به اندونزی، آقای «کائو کیم هورن» دبیرکل اتحادیه آسه‌آن با حضور در محل اقامت، با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش سازمان‌های منطقه‌ای در توسعه اقتصادی کشورها، ظرفیت‌ها و اولویت‌های اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه تعاملات با این اتحادیه و کشورهای عضو آن را مورد اشاره قرار داد و بر ضرورت پیگیری تحقق اهداف تعیین شده در این زمینه تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    هیچوقت یه ادم عاقل اصل رو ول نمیکنه بچسبه به فرع .همه اینها که میگن امریکا در حال اضمحلال است دروغ میگن که یا نفهم هستن یا اینکه دشمن ایران هستند و نمیخواهند ایران پیشرفت نکند.ساست خوبی است که با دنیا ارتباط داشته باشیم به شرطی که حداقلی از ارتباط با غرب علی الخصوص امریکا را داشته بلشیم.حداقل سلام که توش فحش نباشه و ظاهر حفط بشه تا بهانه از دشمنی و تخاصم کمتر باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس