دخالت‌های مشکوک باعث تعویق انتخاب هیات رییسه اتاق تهران شد

انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران، به دلیل دخالت برخی مسئولان سابق این اتاق به تشنج کشیده شده و به تعویق افتاد.

به گزارش مشرق، در حالی که نشست اول نمایندگان دور جدید اتاق بازرگانی تهران، با معارفه اعضای آغاز و اعضای حاضر از بخش خصوصی و دولتی، هر کدام به طور مختصر سوابق و دیدگاه‌های خود را در فضایی صمیمی بیان کردند، حضور غیرقانونی یکی از مسئولان ارشد اتاق بازرگانی در دوره سابق منجر به بروز تنش‌هایی در این جلسه شد.

فرد مذکور که به دلیل منع قانونی، امکان حضور در دور جدید فعالیت اتاق تهران را ندارد، تلاش کرد با دخالت‌های آشکار و حمایت از کاندیدایی که از واردکنندگان بزرگ کالاهای حوزه سلامت و ارز مرجع است، مانع از آغاز رأی‌گیری برای انتخاب رییس جدید شود که این موضوع با اعتراض تعدادی از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی همراه شد. به دلیل نتیجه بخش نبودن تلاش اعضا برای برقراری فضای مناسب و برگزاری انتخابات هیات رییسه، جلسه از دستور کار اصلی خود بازماند.

بنا بر تصمیم اتخاذ شده، قرار است دومین نشست اعضای هیات نمایندگان برای انتخاب هیات رئیسه، روز یکشنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شود و به نظر می‌رسد تلاش برخی اعضای ارشد اتاق در دوره سابق، تعویق مجدد رأی‌گیری یا کاهش مشارکت اعضای اتاق تهران برای انتخاب فرد همسو با مدیران دوره قبل شود که کارنامه آنها با اعتراض و انتقاد فعالان بخش خصوصی در حوزه تجارت و صنعت همراه بوده است.

با توجه به اینکه تمام اعضای هیات رییسه اتاق تهران در دوره گذشته در انتخابات فعلی کنار رفته اند، از محمد نجفی عرب فعال حوزه تولید دارو و رامین خسرو خاور عضو هیأت مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران و از فعالان حوزه انرژی کشور به عنوان اصلی‌ترین کاندیداهای ریاست دوره جدید اتاق بازرگانی تهران یاد می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    جناب قاضی القصات فساد و رانت همه جا بیداد میکنه بازرسی نقش چیو بازی میکنه؟ یا اینکه همکاسه هستن تو مسائل مملکت که رفوزه شدی تو فوتبال و فساد علنیش و ویلموتس و...که ترک تحصی کردی از رفوزه گذشتی اینجاها یکم ورود کن شاید ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس