دستور دادستان کل کشور در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران حادثه سراوان

دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از ماموران مرزبانی در "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در پیامی تاکید کرده است: جنایت تروریستی حمله به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان که موجب شهادت پنج نفر از سربازان وطن و مدافعان امنیت و مجروح شدن تعدادی دیگر از غیورمردان کشورمان شد، ‌موجب تاثر فراوان گردید.

وی تصریح کرده است: اگرچه وقوع اینگونه حوادث و جنایات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران نشان از زبونی و ضعف دشمنان کوردل و رذالت بیش از پیش آنان دارد، اما دشمنان ملت و کشور و حامیان آنان خوب بدانند که این ملت همچون گذشته در مقابل همه توطئه ها ایستاده و به موقع به اینگونه جنایات پاسخ قاطعانه ای خواهد داد و دیری نخواهد پایید که ریشه ظلم آنان را از بین خواهد برد.

دادستان کل کشور اعلام کرد: لازم است دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی هرچه سریعتر نسبت به شناسایی عوامل این حادثه اقدام و با آنها برخورد قاطع و عبرت‌آموز صورت پذیرد.

منتظری افزود: اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت این سربازان شجاع و جان بر کف را به مقام معظم رهبری، ‌ نیروی انتظامی و خانواده گرانقدر آنان تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آنان مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

حمله تروریستی و ناجوانمردانه اشرار و معاندان و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه پنچ تن از مرزبانان کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    استاد بزرگ طالبا ن ها هستند پس پهباد دوربین های لیزی کی بکار میاد اینها به سخره گرفتند
  • ت IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    حاج آقا قاتلین پاکستان هستند.از پاکستان باید مطالبه کنید‌‌.
  • هادی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    نکشیمون قاطع!!! عامل و آمر و بانی و جانی و همشون با هم یکیه که جمعه ها هر هفته فتنه میکنه برو بگیرش اگر هم نمیتونی و مردش نیستی بشین سر جات! تو از گرفتن چارتا سلبریتی دوزاری عاجزی بنده خدا حالا لاف چیرو میای؟
  • احمد IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    به یاری خداوند یه درس فراموش ناشودنی به اشرار داده میشود ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس