کد خبر 1491969
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
تصادف زنجیره ای 25 خودرو در آزادراه قزوین_کرج

رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد بیش از ۲۵ دستگاه خودرو در لاین شمالی آزادراه قزوین-کرج، نرسیده به نیروگاه شهید رجایی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد چندین دستگاه خودرو سواری در لاین شمالی آزادراه قزوین-کرج، نرسیده به نیروگاه شهید رجایی بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد بیش از ۲۵ دستگاه خودرو به علت بارندگی هوا و لغزندگی جاده با یکدیگر برخورد کرده و این موضوع موجب ترافیک سنگین در این محور شده است.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: خوشبختانه این تصادفات تلفات جانی نداشته و ۲ نفر از سرنشینان خودرو که دچار جراحات سطحی شده بودند توسط عوامل امدادی حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه پس از حدود یک ساعت تلاش ماموران وضعیت ترافیکی در این محور به حالت عادی برگشته و تردد در این محور روان می باشد، تاکید کرد: با توجه به بارندگی هوا و لغزندگی جاده، مسافت توقف خودروها بیشتر از زمان عادی بوده و می بایست رانندگان عزیز این موضوع را در نظر داشته و با سرعت کمتری رانندگی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ja ad IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    یکی از مشکلات این بزرگراه این است که بر اساس یک تصمیم غیر عقلانی بیش از ۷۰ یا ۸۰ درصد آسفالت این مسیر با دستگاه خراش داده شده است . و رانندگی روی آن به علت زبری سطح و سر و صدا و لرزش منتقل شده به کابین برای رانندگان و سرنشینان بسیار اعصاب خرد کن و خسته کننده است و بسیاری از رانندگان برای اجتناب از رفتن لاستیک برروی این خراشها دائم تغییر لاین میدهند و باعث تصادف میشوند . واقعا دست دانشمندان مخترع این طرح درد نکند
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    2 0
    عدم فاصله و سرعت زیاد و واقعا نمی دانند که در باران نباید. تند رفت
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    ازادراه 3 لاینه جوابگوی ترافیک شدید تاکستان تا تهران نیست بایستی نسبت به احداث باند چهارم اقدام بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس