سرلشکر باقری: رژیم صهیونیستی در سراشیبی افول قرار گرفته است

سرلشکر باقری با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهانی از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران گفت: این حرکت، یک حرکت نمایشی بود .

به گزارش مشرق، سرلشکر باقری با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهانی از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران گفت: این حرکت، یک حرکت نمایشی بود که سه نفر سوار یک ناو بشود و در دریا حرکت کنند، این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با همدیگر در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تامین امنیت منطقه دارند.

وی تصریح کرد: ما نیازی به بیگانگان برای تامین امنیت منطقه نداریم، هم اکنون هم امنیت تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان بر عهده دریادلان ما در نیروی دریایی ارتش و سپاه است و نیازی به بیگانگان نیست. آنها باید توضیح بدهند که با چه ماموریت و مسئولیتی هزاران کیلومتر دورتر از کشورشان در امور منطقه ما دخالت می‌کنند در حالی که کشورهای منطقه با همکاری در حال تامین امنیت منطقه هستند.

آمریکایی‌ها مولفه های زورگویی را به مرور زمان از دست داده اند

سرلشکر باقری در ادامه تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بپذیرند که مولفه‌هایی که برای زورگویی به جهانیان داشتند را به مرور زمان از دست دادند و ملت‌ها و کشورها تلاش دارند که خودشان برای آینده‌شان تصمیم بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس