ورود ناوگروه ۸۶ به ایران با استقبال مردم

فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا گفت: در این پهلوگیری ها و بازدید از بنادری که داشتیم برای میزبانان ما جای تعجب داشت که این ناو دنا ساخت ایران است.

به گزارش مشرق، ناخدا دوم عرشه امید مقانی فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا، با اشاره به مأموریت ناوگروه ۳۶۰ ارتش در پیمودن دور دنیا گفت: در هر عرصه و کاری یک نقاط عطف و تحول آفرین وجود دارد در عرصه دریایی و تحول دریایی نیز برخی اقدامات و نقاط تاریخی وجود دارد که مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش به دور دنیا را می‌توان نقطه عطف و تحول قدرت دریایی ایران اسلامی دانست.

وی ادامه داد: مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایش اقتدار و توانمندی صنعت دریایی کشور و توان مهندسین به دریانوردان کشورمان بود که در این مأموریت منصه ظهور گذاشته شد.

فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا گفت: همه درس‌های دانشگاهی علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و کشوری، پشتیبانی ما در این سفر تاریخی بودند و ما به عنوان نماینده صنایع دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور در این سفر تاریخی حضور داشتیم که توانستیم با یاری خداوند متعال و با دعای خیر مردم عزیز کشورمان این برگ زرین را در تاریخ دریا نوردی کشور رقم بزنیم.

وی با اشاره به پهلوگیری ناوگروه ۸۶ در برخی از بنادر کشورهایی که در سر مسیر مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود گفت: در این پهلوگیری ها و بازدید از بنادری که داشتیم برای میزبانان ما جای تعجب داشت که این ناو دنا ساخت جمهوری اسلامی ایران است و افسران و کارکنان این ناف افرادی هستند که در داخل ایران و در آموزشگاه‌های ایران آموزش دیده و با وارد این مأموریت عظیم و تاریخی شده اند و همه چیز در این مأموریت کاملاً ایرانی و با پشتیبانی و مدیریت ایرانی انجام شده است.

فرمانده ناوشکن دنا تصریح‌کرد: تحقق رویاها نیاز به فداکاری دارد و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مأموریت ۸ ماه که بسیار مأموریت دشوار و طاقت فرسایی بود با ایثار و ازخودگذشتگی توانستند اقتدار دریایی کشور را در یک عرصه جهانی به نمایش گذاشته و اقتدار و سربلندی را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 1
    بله خوب هر کی باشه تعجب میکنه اگه ببینه یه ناوچه بدون رادار و تسلیحات مناسب پاشده اومده دور دنیا در ابهای ازاد میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس