کد خبر 1490934
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
سلیمانی: بازی پرسپولیس مشکل داوری نداشت / پنالتی استقلال درست بود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه در هفته پایانی لیگ عملکرد داوران خوب بود گفت: در تصاویری که در ۸ بازی دیدیم فقط یک اشتباه وجود داشت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در خصوص عملکرد داوران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران تاکید کرد: در این هفته ۸ دیدار برگزار شد که به صورت همزمان هم بود و برای همین رصد تمامی تصاویر در این برهه زمانی کوتاه ممکن نیست اما در آنچه موفق شدیم بررسی کنیم باید به این نکته اذعان کنیم که عملکرد داوران خوب بود و تنها یک اشتباه رخ داد.

او ادامه داد: بازی پرسپولیس به دلیل اهمیت قهرمانی این تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود.خوشبختانه در این بازی هیچ مشکلی از بابت داوری دیده نشد و قاضی میدان به خوبی توانست بازی را مدیریت کند.

وی در مورد کارت‌های زرد داور در دقایق ابتدایی بازی و اخراج مهرداد عبدی در دقیقه ۱۵ این دیدار یادآور شد: کارت‌های داده شده درست بود، در مورد اخراج هم باید بگویم کارت زرد اول به دلیل جلوگیری از حمله حریف به عبدی داده شد و کارت زرد دوم هم به خاطر بی‌احتیاطی و بی‌پروایی او داده شد و اخراج صحیح بود.

این کارشناس داوری در مورد بازی استقلال و اتفاقاتی که در این بازی رخ داد گفت: اسدی مدافع تراکتور با دست چپ مانع حرکت ارسلان مطهری شد که خطا محسوب می‌شود و پنالتی به درستی اعلام شد. از سویی دیگر در مورد صحنه‌هایی که منجر به درگیری بین بازیکنان دو تیم شد هم باید بگویم تصاویر واضح نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد اما داور حتما باید تنبیه انضباطی در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: اخراج آرش قادری از تیم تراکتور هم درست بود چرا که او به خاطر جلوگیری از موقعیت آشکار گل باید با کارت قرمز جریمه می‌شد که داور به درستی تصمیم گرفت.

او در مورد گل مردود مس کرمان مقابل سپاهان که توسط عارف رستمی و به دلیل آفساید مردود اعلام شد، گفت: آفساید به درستی اعلام شد و مهاجم حدود یک متر نسبت به آخرین مدافع در وضعیت آفساید قرار داشت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص پنالتی گرفته شده در بازی ملوان و نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: تنها اشتباه داوری که تا این لحظه می‌توان در خصوص آن اظهار نظر کرد به همین صحنه باز می‌گردد، مهاجم پای خود را به مدافع گیر انداخت و از داور پنالتی گرفت و مدافع خطایی مرتکب نشد.

سلیمانی در مورد اینکه آیا نور استادیوم شهید وطنی مناسب بود یا خیر گفت: این مساله بر عهده مسئول برگزاری است که در محل حضور دارد و حتما دقت لازم در این خصوص شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    1 0
    ما پرسپولیسی ها قهرمانیمون رو مدیون ملوان هستیم. مرسی که حال سپاهانی ها رو گرفتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس