کد خبر 1490837
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
پاسخ معاون پرسپولیس به انتقاد مدیرعامل نساجی

معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادهای مدیرعامل نساجی به حضور تماشاگران پرسپولیس در جایگاه تیم میزبان گفت: ما مهمان هستیم و به میزبانی کاری نداریم. دست ما نیست چه تعداد هوادار وارد شود.

به گزارش مشرق، محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: بالاخره به آخرین بازی لیگ رسیدیم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند اول با تن سالم وارد زمین و بدون مصدومیت از زمین خارج شوند. دوم اینکه با کسب نتیجه خوب، قهرمان لیگ شویم تا هواداران خود را شاد کنیم.

متاسفم نمی‌توانیم میزبان هواداران بیشتر باشیم

او درباره پر شدن سریع ظرفیت ورزشگاه وطنی نیز گفت: ما از ساعت ۱۲ و نیم در ورزشگاه بودیم و تقریبا از اولین لحظات باز شدن درها، ورزشگاه پر شد و متاسفیم که بیشتر از این نمی‌شود میزبان هواداران پر شمار خود باشیم. ظاهر ۶ هزار بلیت فروخته شده است و تعداد زیادی هوادار آمده‌اند. حیف این هوادار است که نمی‌توانند از نزدیک بازی را تماشا کنند.

ورود تماشاگران به ورزشگاه دست ما نیست

محمدی درباره اعتراض‌های ایزد سیف‌الله‌پور به بیرون ماندن تماشاگران پرسپولیس نیز گفت: ما مهمان هستیم و به میزبانی کاری نداریم. دست ما نیست و باید از آقای سیف‌الله‌پور هم تشکر کنیم بابت این میزبانی. دست ما نیست چه تعداد هوادار وارد شود و باید مسئولان اجرایی فکری کنند.

او در پایان افزود: امیدوارم بازی خوب و با پیروزی برای ما همراه باشد. در آن زمان راجع به قهرمانی هم صحبت می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    7 3
    زنده باد پرسپولیس کبیر
    • محمد IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      0 0
      زنده و پاينده باد نساجي عزيز محبوب دل تمام مردم شمال سرسبز و شاداب به اميد و ياري خدا و همت بازيكنان پرسپوليس در همين شمال دفن خواهد شد
  • علی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    معلوم هست دست شما نیست.خداروشکر حداقل بازی اخر دست از سر فوتبال ایران برداشتند سهیل و دوستان هفته اخر بازی واقعی و با کیفیت دیدیم از همون هفته های اول اعلام میکردن میذاشتن بقيه تیم ها بازی خودشون رو بکنن.جناب ابوترابی تبریک و تهنیت حمایت هاتون نتيجه بخش بود
  • علی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    پیروزی قهرمان میشه.. 🤐🤧🤮سازمان لیگ میدونه که حقشه🤮به لطف بچه های بالا پیروزی قهرمان میشه 🤮

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس