حاشیه نساجی و پرسپولیس| سرخی قائمشهر دوبل شد/ افزایش عجیب ظرفیت پرسپولیسی‌ها و درگیری میان هواداران +عکس و فیلم

در فاصله ۳ ساعت مانده به آغاز بازی نساجی و پرسپولیس، ۸۰ درصد ظرفیت ورزشگاه وطنی تکمیل شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس که با کسب ۶۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته از ساعت ۱۸ در آخرین بازی خود در این لیگ به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

* از ساعت ابتدایی صبح امروز هواداران بسیاری از تهران به سمت قائم‌شهر در حال سفر بودند تا از تیم محبوب خود در این مسابقه حمایت کنند.

افزایش عجیب ظرفیت پرسپولیسی‌ها و درگیری هواداران +عکس و فیلم

* در شرایطی که باشگاه نساجی ۶۰۰ بلیط را برای هواداران پرسپولیس برای این مسابقه درنظر گرفته به نظر می‌رسد تعداد زیادی از هواداران سرخپوشان پایتخت برای حمایت از شاگردان گل‌محمدی خود را از اقصی‌ نقاط ایران مثل قزوین، کرج، اصفهان، شهر کرد، کاشان و... به قائم‌شهر رسانده بودند.

* از صبح امروز خیابان‌های منتهی به ورزشگاه وطنی و میدان‌های اطراف ورزشگاه محل تجمع هواداران پرسپولیس و نساجی شده است.

* از ساعت حدود ۱۲ عوامل سازمان لیگ مشغول چینش سکوی قهرمانی احتمالی پرسپولیس درون زمین هستند.

* مسؤولان استان مازندران با استفاده از ال‌ای‌دی‌های شهری قصد دارند دیدار دو تیم را در نقاط مختلف قائم‌شهر به صورت زنده پخش کنند تا به این ترتیب از تجمع بیش از اندازه ورزشگاه جلوگیری شود.

افزایش عجیب ظرفیت پرسپولیسی‌ها و درگیری هواداران +عکس و فیلم

* بساط دست‌فروش‌ها نیز برای فروش پرچم و سایر عوامل هواداری مرتبط با دو تیم بسیار داغ است و اغذیه‌فروشی‌های اطراف ورزشگاه نیز امروز مشتریان زیادی را جذب کرده‌اند.

*درهای استادیوم وطنی از ساعت ۱۳ به روی تماشاگران باز شد که بخش مربوط به هواداران پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی پر شد البته با توجه به کثرت بلیط‌فروشی به هواداران این تیم بسیاری از هواداران سرخپوش قصد داشتند آنهایی که بلیط در دست داشتند و نمی‌توانستند وارد جایگاه خود شوند به این موضوع اعتراض کردند.

* یکی از هواداران پرسپولیس با در دست داشتن نوشته‌ای مبنی بر نساجی باشرف پرسپولیس قهرمان، شاگردان کارلوس انرخوس را به ارائه فوتبال جوانمردانه ترغیب کرد.

افزایش عجیب ظرفیت پرسپولیسی‌ها و درگیری هواداران +عکس و فیلم

* تعدادی از بانوان نیز در اطراف ورزشگاه حاضر شدند، به این امید که بتوانند راهی برای ورود به استادیوم پیدا کنند.

* شهرداری قائم‌شهر ایستگاه صلواتی شهدای خان‌طومان را برای پذیرایی از تماشاگران دو تیم برقرار کرده بود.

* با وجود احترام متقابل طرفداران دو باشگاه به یکدیگر برخی از طرفداران با کری‌خوانی علیه پرسپولیسی‌ها علیه آنها فحاشی کردند.

* بخش‌های مجزایی برای ورودی هواداران پرسپولیس و نساجی در نظر گرفته شده بود اما برخی هواداران پرسپولیس قصد داشتند با عبور از جایگاه تیم میزبان وارد استادیوم شوند.

* فروش بلیط در بازار سیاه نیز حسابی رونق داشت به شکلی که برخی هواداران مدعی بودند برخی سودجویان از ۵۰۰ هزار تا ۷ میلیون تومان بلیط مسابقه را به فروش می‌رسانند.

* یکی از هواداران نساجی در گفت وگو با خبرنگاران مدعی شد قرار است اسپانسر خارجی فصل آینده حامی این تیم شود تا برخی مشکلات این باشگاه از بین برود.

* پس از دقایقی بخش بیشتری از ورزشگاه دراختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت تا نزدیک به ۲ هزار نفر از طرفداران این تیم در ورزشگاه مستقر شوند.

* هواداران نساجی نیز برای احترام به تیم میزبان، پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

* در اقدامی عجیب برخی مأموران انتظامی ورزشگاه وطنی مدعی شدند خبرنگارانی که از تهران به مازندران آمدند باید کارت‌های مکمل دراختیار داشته باشند به همین دلیل مانع حضور آنها در کنار زمین شدند.

*با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود تنها ۶۰ درصد ورزشگاه پر می‌شود در ۳ ساعت مانده به شروع بازی ۸۰ درصد استادیوم وطنی تکمیل شد.

*بازداشت ۲ هوادار نساجی، سبب درگیری برخی هوادلران این تیم با نیروی انتظامی شد.

*سرود قهرمانی پرسپولیس و تشویق یحیی گل محمدی در ورزشگاه و پشت استادیوم بارها طنین انداز شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جورجونیو IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    تکلیف طویله خسروانی چی میشه جام حذفی کجا پناه ببریم دیوانه شدیم خدایی
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    واقعا دیگه خیلی ضایع است جام دادن ها به پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس