افتتاح بازارچه مشترک خرده فروشی «پیشین» با حضور مقامات ایران و پاکستان

بازارچه مرزی مشترک خرده فروشی «پیشین» با حضور رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان افتتاح شد.

به گزارش مشرق، بازارچه مرزی «پیشین» به عنوان یکی از ۶ بازارچه در حال راه اندازی میان ایران و پاکستان با حضور شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان و سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران افتتاح شد.

مجتبی شجاعی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در مورد جزییات این بازارچه اظهار کرد: با سفر رئیس جمهور به این استان ساخت بازارچه خرده‌فروشی پیشین که جزو مصوبات این سفر بود در راستای اجرای یکی از سیاست‌های مهم دولت و افزایش تبادلات با کشور همسایه در دستورکار قرار گرفت.

مجتبی شجاعی افزود: بازارچه خرده فروشی پیشین که علاوه‌بر بازارچه پیشین است می‌تواند تحول مهمی را در شهر پیشین و هم شهرستان راسک داشته باشد و به نحو مطلوب معیشت مرزنشینان را تامین کند.

وی ادامه داد: ۶ هزار خانوار شهرستان راسک از تخفیفات و مزایای بازارچه خرده پیشین بهره‌مند خواهند شد که این مساله نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی مردم این منطقه خواهد داشت.

گذرگاه مرزی «پیشین» یک گذرگاه مرزی میان ایران و پاکستان است، این پایانهٔ مرزی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان و نزدیکی شهر پیشین واقع شده است و در ۱۸۰ کیلومتری چابهار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس