کد خبر 1490420
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
زاکانی : بیشتر خانه‌های خالی مربوط به مناطق شمال شهر است

شهردار تهران گفت: حدود ۳۵۰ هزار خانه خالی در تهران برآورد می‌شود که عمدتا مربوط به بالای شهر و با هدف سوداگری نگه داشته می‌شود.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به قانون مالیات خانه‌های خالی گفت: عمده خانه‌های خالی تهران مربوط به مناطق بالای شهر و برای سوداگری نگه داشته شده است.

او افزود: با مالیاتی که برای خانه‌های خالی بسته می‌شود، می‌توان آنها را وارد بازار مسکن کرده و شرایط را بهتر کرد.

شهردار تهران اضافه کرد: سازمان مالیاتی برای شناسایی خانه‌های خالی مکلف شده و ما هم به این سازمان کمک می‌کنیم. شهرداری‌ها به دلیل این که با مردم پیوستگی دارند، این امر را تسهیل می‌کنند.

زاکانی گفت: حدود ۳۵۰ هزار خانه خالی در تهران برآورد می‌شود که عمدتا مربوط به بالای شهر و با هدف سوداگری نگه داشته می‌شود.

شهردار تهران افزود: حدود ۳۵۰ هزار خانه خالی در تهران برآورد می‌شود که عمدتا مربوط به بالای شهر و با هدف سوداگری نگه داشته می‌شود و امیدواریم با قانون بر مالیات خانه‌های خالی، آن‌ها را وارد بازار مسکن شده و شرایط بهتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    حداقل یک میلیون هست
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    118 2
    نه توقع دارید بالاشهری ده میلیارد تومن اپارتمانشو با این تورم وحشتناک بیاد به چندر غاز اجاره بده و سالی 20 درصد بکشه روی اجاره اخرشم قوانین حمایتی از مستاجر حکم تخلیه هم نده و دست اخر ملکشو مخروبه تحویل بگیره؟
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    تعدادی زیادی ازمردم مسکن ندارند وتعدادی ازمردم هم باداشتن مسکن چندتایی باعث افزایش قیمت مسکن شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس