سردار فدوی: انقلاب اسلامی مشکلات اقتصاد و معیشت را حل خواهد کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مسئولان استانی بسیج اساتید کشور در تهران به تلاش ۴۴ ساله دشمنان برای شکست جمهوری اسلامی اشاره کرده و گفت: در این سال‌ها دشمن هر کاری توانسته انجام داده و با تمام توان خود به میدان آمده است و در همه تلاش‌هایش بدون استثنا شکست خورده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی در برابر خدعه‌ها و هجمه دشمن نه تنها ضعیف نبوده که در موضع ابتکارعمل است. ما در همه پایگاه‌های مواجهه با دشمن موفق بوده‌ایم و اگر در موضعی می‌بینیم موفق نبوده‌ایم برای آن است که واقعاً پای کار نیامده‌ایم.

سردار فدوی با تاکید بر قاعده‌های الهی در موفقیت و پیروزی گفت: اگر برای خدا پای کاری برویم و با صدق و اخلاص کار کنیم، خدا کمک خواهد کرد. امام خمینی (ره) تاکید می‌کردند ما مکلف به انجام تکلیف هستیم نه مکلف به نتیجه و نتیجه را خدا کمک خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی و ضرورت بحث معیشت، عنوان کرد: افراد متخصص این امر را در کشور کم نداریم. اگر مشکلات هست به دلیل آن است که واقعاً پای کار اقتصاد و معیشت مردم که مهم‌ترین موضوع برای اسلام است، نرفته‌ایم. البته کارهایی صورت گرفته اما کافی نیست. اقتصاد موضوعی است که دائم مردم با آن سر و کار دارند.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت، تاکید کرد: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.

سردار فدوی در ادامه سخنان خود در موضوع فضای مجازی و لزوم آگاهی در این فضا با تاکید بر سخنان امیرالمومنین علیه السلام گفت: امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند مردم اگر چیزی را که نمی‌دانند نمی‌گفتند مفاسد عالم به وجود نمی‌آمد. امروز متأسفانه در فضای مجازی بدون آگاهی برخی افراد به بازنشر اخبار و اکاذیب می‌پردازند و این آسیب‌هایی به همراه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به سه موضع دشمن علیه ایران بر ضرورت موضع گیری فعال و تهاجمی برای منکوب کردن دشمن تاکید کرد و افزود: امروز به اعتراف وزیر دفاع آمریکا آن‌ها به دنبال بازدارندگی در ایران هستند. این یعنی کشور ما در موضع قدرت قرار دارد که آن‌ها را وادار به اتخاذ موضع بازدارندگی می‌کند. یعنی باید برای بازدارندگی توانی در خود ایجاد کنند. این یعنی ما در موضع قدرت هستیم. این نتیجه تلاش کل نظام است، از رهبری و سپاه و بسیج گرفته تا همه نهادها و مسئولین و همه مردم ایران.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس