سردار فدوی

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قوی‌ترین قانون جمهوری اسلامی قانون بانکداری بدون ربا است؛ اگر به قوانین اقتصاد اسلامی در قرآن عمل شده بود در حوزه اقتصادی دچار مشکلات نبودیم.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از استادان و مربیان سپاه که صبح امروز(سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: خداوند متعال قاعده‌های قرآنی را معرفی کرده و از آن دستاوردهای انقلاب اسلامی به دست می‌آید.

سردار فدوی با بیان اینکه نتیجه را خداوند متعال رقم می زند، افزود: ما در این ۴۴ سال به تکالیف مان عمل کردیم و اقتدارمان به همین خاطر است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مستکبرین عالم را به زانو درآورده است، تاکید کرد: توان بندگان خدا از تکالیفی که بر عهده آن ها مشخص شده بیشتر است. اولین وظیفه ما این است که تکلیف مان را بدانیم و عزم خود را جزم کرده و حتما تکلیف خود را انجام دهیم؛ نتایج را خداوند متعال رقم می‌زند.

سردار فدوی گفت: ما اگر تکالیف خود را به درستی انجام دهیم خداوند نمی گذارد بن بستی بوجود بیاید؛ روزی از جایی به ما می رسد که حتی تصور نمی کردیم‌. ما باید استطاعت خود را هر روز بالاتر ببریم، ما باید مراقبت کنیم تا هر جایی هستیم تکالیف خود را به درستی انجام دهیم و خیال‌ِمان راحت باشید که پیروزی مسلم با انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با بیان اینکه هر جا به تکالیف خود عمل نکردیم با گرفتاری مواجه شدیم، متاسفانه در تکالیف مان در حوزه اقتصاد عمل نکردیم و در این حوزه دچار مشکل هستیم. قوی‌ترین قانون جمهوری اسلامی قانون بانکداری بدون ربا است؛ اگر به قوانین اقتصاد اسلامی در قرآن عمل شده بود در حوزه اقتصادی دچار مشکلات نبودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام اشتباه محاسباتی داشتند و نمی دانستند توان انقلاب اسلامی بیش از تصور آن‌هاست.

سردار فدوی تاکید کرد: تکالیف پاسداران بیش از پیش است، دشمنان در فتنه اخیر به دنبال پروژه کشته سازی در فتنه اخیر بودند اما بصیرت مردم انقلابی فتنه دشمن را با شکست روبرو کرد.

وی به جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: ما باید به پاسداری از انقلاب اسلامی مسلط باشیم و تکالیف مان را به درستی انجام دهیم؛ همه باور داشته باشیم و با همه توان در میدان حضور داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه باید باورهای خود را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: همه مفاتیح‌الجنان برای ایجاد باور و تقویت آن است و مجموعه عقیدتی در سپاه نقش مهمی در تقویت و تحکیم باورها دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    6 4
    اختلاس..فساد اداری....مدیران بی تعهد بدون تخصص..انجام پروژه عمرانی بدون جانمایی صحیح..دزدری و کمکاری پیمانکاران....چه ربطی به بانکداری اسلامی داره
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 1
      چقدرم هست خخخ
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    4 0
    قربون شما
  • ب IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    4 1
    لطفاً بانکداری اسلامی را تبیین فرمایید یعنی چه ،
  • کاظم IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 6
    بانکداری اسلامی چیست؟ لطفاً تعریف کنید. بانک و ربا در هم آمیخته شدند. نمی شود بانک را قبول کرد ولی سیستم نزول خور آن را اسلامی سازی کرد.
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 0
      این تحلیل ناقص ویک سوتعمیم دهنده است بنظرم چون ربادرمعاملات نقدی ازقرن 17 توسط یهودیان مدیچی ایجادشدودرمیزمعاملاتی درونیزبه اسم بنکو شناخته میشدکه بعدهابه مکتب پونزی درشیکاگوشناخته شدبانکداری اسلامی جریان سازی پول برای ایجاداشتغال وبهبودابادانی است این فساداقتصادی بعدابامجبورسازی افرادبه خلاف وبزه هم ایجادقمارخانه وخانه های خلاف توسط یهودیان مرتدایجادشددرحالیکه بسترسازی برای خلاف وزیست اقتصادی انبیاتوام باافرادعادی بوده نه قارونیزه کردن جامعه
  • بهنام IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    3 1
    سردار از اول انقلاب ما تورم داریم شما تورم را حل کن
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    7 2
    سلام حاجی بفرماییدکجای اسلام درموردبانک سخن گفته شده؟یااقتصاد؟!ببخشیدنیازی به فیزیک وشیمی اسلامی ندارید؟!
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 3
      همه جای اسلام
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      5 0
      اسلام در مورد اقتصاد چیزی نگفته؟ همین طور یه چیزی میندازی منتظری ببینی میگیره یانه اسلام اتفاقا قوانین جامعی درمورد اقتصاد و بازرگانی داره که خیلی ها محل نمی گذارند حتی مذهبیون
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 1
    به چشمتون نمیاد؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 1
    بالاخره امروز وزیر اقتصاد اذعان کرد که نه اقتصاد بازار ونه اقتصاد دولت موفق نبودند وگفت باید راه سوم را برویم دهه ها مردم سرگردنه نگه داشتند تازه به این نتیجه رسیدند که این جریانهای فکری خراب ازآب درآمدندخدا بخیرکنه راه سوم چه مصیبتی را پیش روی ملت باقی خواهندگذاشت
  • امیر IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    10 1
    اقا خواهشاً تو زمینه ای که تخصص ندارید اظهار نظر نکنید
  • مجتبی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    3 1
    سردار مشکلات اقتصادی همش به خاطر بی سوادی مدیرانه نه این چیزی که شما میگی ببخشید مگه همین آقای رییسی نبود که می‌گفت قیمت تخم مرغ چه ربطی به تحریم داره خواهشاً شما هم طرفداری نکن ازش دیگه
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 0
    در اسلام چیزی به عنوان بانک نداریم و عنوانی که در اسلام مطرح است قرض الحسنه می باشد و خود کلمه بانک از بنک گرفته شده و یک کلمه عبری می باشد
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 0
    حاجی چرا کامل نمیگی ؟ اصل مشکل ، وجود دزدان و غارتگران و چپاولگران بیشماری است که در جمهوری اسلامی رشد کرده اند و بخاطر آلودگیهای قوه قضاییه و بعضا قاضی القضات ها با اونها برخورد نشده و آنقدر زیادند که اگر بر تمام دنیا تقسیم شوند تمام عالم رو خوار و بدبخت میکنند !
  • علوی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    3 1
    داداش تو نبود که با حمایتهای تو به صدر بانک ملت نشست و کرد هر آنچه نباید میکرد ؟ پرونده فسادها برای چه کسانیست؟
  • حمزه IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خداییش ربا حذف بشه تورم صفر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس