کد خبر 1488783
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
تیم ملی ایران

مربی سابق تیم ملی فلسطین به تمجید از شاگردان قلعه نویی در آسیا پرداخت.

به گزارش مشرق، قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر روز گذشته در دوحه برگزار شد. تیم ملی کشورمان در گروه سوم با تیم های ملی امارات، فلسطین و هنگ کنگ رقیب شد.

احمد الحسن مربی سابق تیم ملی فلسطین درباره این قرعه کشورش، گفت: به نظرم قرعه متوازنی به ما رسیده است. فرصت خوبی برای فلسطین مهیا شده تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. ما نیاز داریم تا هنگ کنگ را شکست دهیم و مقابل امارات تساوی بگیریم.

وی درباره قدرت شاگردان قلعه نویی، گفت: تیم ملی ایران تنها کاندیدای صعود به عنوان صدرنشین گروه نیست بلکه آنها یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی در جام ملت های آسیا هستند.

مربی سابق فلسطین ادامه داد: سیستم تورنمنت به ما کمک می کند تا به مرحله بعد راه پیدا کنیم. تیم اول و دوم به مرحله راه پیدا می کنند و ۴ تیم برتر سوم هم به مرحله بعد صعود می کند. تیم ملی فلسطین تجربیات زیادی پیدا کرده و از سال ۲۰۱۵ پیشرفت خوبی داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 0
    ایا ما داریم تعمداً اسم قلعه نویی را در این خبر میگنجانیم؟ چون لقب شاگردان نشانده ایده ای تاکتیکی از جانب مربی تیمی است که نامی برای خود باز کرده است. بازیهای ایران زیر مربی گری قلعه نویی در 2 بازی اخیر نشانه ای از هیچ تاکتیک حجومی تیمی نداشته و در تاکتیک دفایی نیز این جناب فقط تاکتیک بزن زیر توپ را در افتخارات خود دارد. او در اسان ترین گروه اسیایی قرار گرفته اما انچه تاریخ مربیگری او نشان میدهد متعجب نباشید اگر او زمین و زمان را دلیل نتایج خود حتی در این گروه نخواند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس