کد خبر 1488030
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
واکنش مسی به خبر توافق برای حضور لئو عربستان

پدر و مدیر برنامه‌های «لیونل مسی» به خبرها درباره انجام توافق برای حضور فرزندش در عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «خورخه مسی» پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی، خبر خبرگزاری فرانسه مبنی بر انجام «توافق نهایی» برای حضور فرزندش در لیگ عربستان در فصل تابستان را رد کرد.

خبرگزاری فرانسه امروز (سه‌شنبه) و به نقل از یک منبع سعودی نوشته بود قرارداد حضور کاپیتان تیم ملی آرژانتین در یک تیم در لیگ عربستان نهایی شده است. گفته شده مسی قرار است در عربستان درآمد سالیانه ۴۰۰ میلیون یورو و حتی بیشتر را کسب کند.

پیشتر رسانه‌های عربی ادعا کرده بودند مسی با باشگاه الهلال برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده اما حالا خورخه مسی می‌گوید تا پایان فصل هیچ چیز مشخص نیست.

مدیر برنامه‌های ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در بیانیه‌ای نوشت: قطعاً هیچ چیز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده توافق نشده است. ما در پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت. هیچ چیز امضا و توافق نشده است. به صورت شفاهی هم توافقی انجام نشده است. تنها رسانه‌های اخبار جعلی هستند که از نام لئو سوءاستفاده می‌کنند.

رسانه‌ها می‌گویند مذاکرات مسی و پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد به بن‌بست رسیده و برنده هفت توپ طلای جهان دوست دارد در فصل آینده پیراهن آبی‌واناری‌های بارسلونا را به تن کند.

بارسایی‌ها هم که با قوانین «بازی جوانمردانه مال» دست و پنجه نرم می‌کنند، باید حداقل ۱۰۰ میلیون یورو از دستمزد بازیکنان خود را کاهش دهند تا با ستاره آرژانتینی قرارداد امضا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    3 0
    پس چرا مسی با خانواده رفته عربستان ! شاید رفته زیارت و دینش را عوض کرده !
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    3 0
    چه خبره این پولها نشان از نظام سرمایه داری در ورزش هست و ...
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    حالا نه اینکه رونالدو براشون گل کاشت!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس