کد خبر 1487218
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
چرا گواردیولا از هالند عصبانی شد؟

پپ گواردیولا از اینکه ارلینگ هالند پنالتی خود را به هم‌تیمی‌اش داد ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق، لیدزیونایتد آخرین قربانی منچسترسیتی در لیگ برتر بود. منچسترسیتی کنترل بازی را در اختیار داشت در حالی که ۱۰ دقیقه به پایان بازی مانده بود سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد و ایلکای گوندوغان که قبلا ۲ گل زده بود، اجازه زدن پنالتی را از ارلینگ هالند گرفت و در واقع مهاجم نروژی به او پیشنهاد داد که برای هت‌تریک کردن پنالتی را بزند.

این بازیکن آلمانی پنالتی را از دست داد و باعث عصبانیت گواردیولا شد. سرمربی سیتی از هالند به خاطر واگذاری پنالتی به هم‌تیمی‌اش ناراضی بود و عصبانیت او توسط دوربین های تلویزیونی ضبط شد. او در نشست خبری پس از بازی گفت: هالند باید خودش پنالتی را می زد. البته این نشان می دهد که ارلینگ چقدر خوب و سخاوتمند است. اگر ۱۰ دقیقه باقی مانده بود و با ۴ گل از حریف پیش می افتادیم اشکالی نداشت هالند پنالتی نزند. ارلینگ بهترین پنالتی زن در حال حاضر است. امروز می توانست دو یا سه گل به ثمر برساند. او فوق‌العاده خوب بازی کرد. من دوست دارم ارلینگ را وقتی گل نمی زند مورد تمجید قرار دهم.

مصدومیت ناتان آکه برای منچسترسیتی نگران کننده است

خبر خوب، سه امتیاز بازی در این مسابقه بود. البته ناتان آکه در شروع نیمه دوم دچار مصدومیت شد و این مصدومیت حضور او را برای بازی روز سه شنبه مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دچار تردید می کند. وقتی از پپ گواردیولا در مورد بازیکن پرسیده شد، ترجیح داد از پاسخ به این سوال طفره برود.

با این حال انتظار می رود که این بازیکن تحت آزمایشاتی قرار گیرد تا شدت آسیب دیدگی ساق پایش مشخص شود. در این دیدار کایل واکر جای او را گرفت.

منچسترسیتی برای بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید سفر خواهد کرد تا برابر رئال مادرید قرار گیرد که به تازگی کوپا دل ری را به دست آورده است. سیتی فصل قبل در همین مرحله توسط رئال مادرید از لیگ قهرمانان حذف شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس