کد خبر 1487148
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
واکنش وزارت ورزش به اتفاقات ماراتن شیراز

در پی اتفاقات رخ داده ناهنجار در مسابقات استقامت فارس، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقبیح این رخداد از رسیدگی فوری این مساله خبر داد.

به گزارش مشرق، مریم کاظمی‌پور درباره حاشیه سازی رخ داده از سوی عده‌ای در خلال برگزاری مسابقات دوی استقامت فارس اظهار کرد: بر اساس گزارشهای دریافتی از برگزارکنندگان این رویداد، تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات از جمله ساعت مجزای برگزاری رقابتهای آقایان و بانوان و همچنین مسیرهای جداگانه اندیشیده شده بود اما در پایان این مسابقه، رفتار هنجارشکنانه برخی افراد که بدون ثبت نام و بدون داشتن شماره خودشان را به مسیر برگزاری مسابقه رسانده بودند، تصاویر ناهنجاری را ایجاد کرد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان این رفتارها را تقبیح می‌کند و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد به اسم ورزش به عادی‌سازی رفتارهایی بپردازد که با ارزشهای جامعه اسلامی و اعتقادات مردم ایران سازگاری ندارد. به هیچ عنوان توسعه ورزش با چنین رفتارهایی مورد تایید نیست و نمی‌گذاریم کسی چنین تصاویر نامربوطی را از ورزش کشور نهادینه کند. بر همین اساس ضمن تقبیح این اتفاق، به طور قطع جزییات و عوامل دخیل در این رخداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    در عکس خانم های بی حجاب شماره روی لباسشون بود خودش کرده بود مثل سرخپوستان
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    بی حیاگی زن در جامعه محصول بی غیرتی مردهاست چون قانون خداوند اینه که هر زنی تحت ولایت پدر یا همسرشه و روز قیامت هر نردی باید نسبت به حفظ ناموسش پاسخگو باشه
  • تک سوتر IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 1
    مدیر مدرسه تو حیاط با ماشین مو زنی چرخیده با کلی خنده و شادی چندتا کله کوتاه کرده ظرف سه سوت و بدون درنظر گرفتن قوانین وزارت کار اخراجش کردن حالا همچین گندی بالا اومده فقط به تقبیح بسنده کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس