کد خبر 148621
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶

ابراهیم اصغری از اختصاص یک هفته عواید فروش فیلم "شور شیرین" در سینما آزادی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی "شور شیرین" با اعلام این خبر در توضیح کم و کیف اختصاص فروش یک هفته ای این فیلم به زلزه زدگان در گفتگو با مهر، گفت: با پایان اکران فیلم سینمایی "شور شیرین" در سینماها، اکران آن تنها در سینما آزادی ادامه پیدا کرد. بر همین اساس با موافقت آقای سعیدی پور مدیر سینما آزادی و همچنین کسب موافقت از مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی یک هفته از فروش این فیلم در سینما آزدی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: امیدوارم در طول یک هفته ای که عواید این فیلم به زلزله زدگان اختصاص داده شده است مردم سینما دوست برای کمک به هموطنانمان به تماشای این فیلم بنشینند تا در این حرکت انسان دوستانه سهیم باشند.

اصغری در ادامه صحبت های خود با اشاره به روند ساخت پروژه سینمایی شهید شوشتری گفت: فیلمنامه این فیلم سینمایی به قلم جواد ستوده نیا آماده شده است و طبق توافق با بنیاد سینمایی فارابی قرار است این فیلم به تولید مشترک برسد.

وی در ادامه افزود: به محض قطعی شدن مشارکت تولید با بنیاد فارابی پیش تولید کار را آغاز خواهیم کرد. همچنین به موازات صحبت با بنیاد سینمایی فارابی مذاکره هایی با استاندار خراسان رضوی انجام شده است تا این نهاد دولتی بخش هایی از هزینه ساخت این پروژه سینمایی را تقبل کنند.  

این تهیه‌کننده در پاسخ به این سئوال که آیا برای کارگردانی این فیلم با جواد اردکانی به توافق رسیده اند گفت: آقای اردکانی مشغول پروژه دیگری است اما برای ساخت این پروژه سینمایی با سه کارگردان مذاکرات اولیه را انجام داده ایم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم.

لازم به ذکر است شهید شوشتری در سال 1327 در نیشابور متولد شد. او یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در انفجار انتحاری در پیشین درگذشت. او در زمان این ترور جانشین فرمانده نیروی زمین سپاه بود و درجه سرتیپی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس