کد خبر 1485573
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
هنیه در تماس تلفنی با النخاله، شهادت شیخ خضر عدنان را تسلیت گفت

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان را به وی تسلیت گفت.

هنیه در این گفتگوی تلفنی تاکید کرد: نبرد با رژیم صهیونیستی نبردی ادامه دار است و ملت انقلابی فلسطین در هر لحظه در میادین نبرد در مواجهه با اشغالگران حضور دارد و مسیر جهاد، شهادت و مقاومت را ادامه خواهد داد.

شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز در هشتاد و هفتمین روز اعتصاب غذای خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی در اعتراض به بازداشت اداری و بی دلیل خود از سوی رژیم صهیونیستی اعتصاب غذایش را آغاز کرده بود. در گذشته نیز وی با اعتصاب غذای طولانی مدت خود صهیونیست‎‌ها را مجبور به آزادی خودش کرده بود.

با شهادت خضر عدنان، شمار اسرای فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به ۲۳۷ نفر رسیده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قنبر IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    لطفا اول مشکلات داخلی،اعتصاب غذای داخلی را منعکس کنید، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. ایشان قبل از اینکه به زندان محکوم شوند، چکار کرده است؟لعنت به اسرائیل، اما حتما کاری کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس