کد خبر 1485173
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
واکنش رئیس ایفمارک به شایعه دوپینگ ۲ بازیکن پرسپولیس/ اعمال نفوذ روی پرونده واقعیت دارد؟

رئیس ایفمارک در واکنش به خبرسازی اخیر علیه او واکنش نشان داد و این موارد را ناشی از عدم آگاهی خواند.

به گزارش مشرق، حساسیت لیگ برتر در سه هفته پایانی و رقابت تنگاتنگ تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان برای قهرمانی باعث شده تا همه گونه اخبار در فضای مجازی منتشر شود که البته انتشار چنین خبرهایی در ایجاد حاشیه برای رقبا بی تاثیر نیست. از جمله این اتفاقات باید به فضاسازی اشاره کرد که پای زهره هراتیان رئیس ایفمارک هم به آن باز شده و در روزهای اخیر عنوان شده که او در اعلام نشدن تست دوپینگ دو بازیکن پرسپولیس نقش داسته است.

سابقه همیشه نشان داده در شرایطی که دو یا سه تیم در کورس قهرمانی هستند چنین خبرسازی‌هایی همیشه وجود داشته و لزوم دقت نظر کمیته اخلاق در این گونه حواشی بیش از همیشه احساس می‌شود. چه بسا اگر سواد رسانه ای درستی وجود داشته باشد خیلی زود جلوی چنین خبرسازی‌هایی گرفته می‌شود. از سال ۱۳۹۴ تاکنون بخش دوپینگ در فدراسیون فوتبال از زیر مجموعه ایفمارک خارج شده است و همین کفایت می‌کند تا مشخص شود که چطور عده ای بدون مطالعه و بدون دقت نظر اقدام به زدن اتهام به افراد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

اخراجی‌های پیکان مقابل پرسپولیس محروم نیستند

زهره هراتیان رئیس ایفمارک در مورد اخباری که این روزها در فضای مجازی پیرامون دوپینگ برخی بازیکنان دست به دست می‌شود اظهار داشت: هر کسی صحبتی می‌کند باید بابت ادعایش مدرک و مستندات داشته باشند و این طور نیست که هر کسی هر چه دلش بخواهد بگوید و فکر کند کسی نمی‌تواند به او کاری داشته باشد. تمامی‌کارهای مربوط به دوپینگ زیر مجموعه ارگان دیگری جز ایفمارک است و تمامی نمونه‌های دوپینگ به فیفا هم گزارش می‌شود.

وی افزود: در واقع هر کسی که اتهامی‌در این زمینه وارد می‌کند به نوعی فیفا را هم زیر سوال برده است. دوستانی که بی اطلاع هستند بهتر است بدانند بنده از سال ۲۰۲۰ که کمیته ضد دوپینگ فیفا زیر مجموعه بخش حقوقی قرار گرفت به عنوان پزشک فیفا فعالیت می‌کنم و نه افسر کنترل دوپینگ فیفا بنابراین وقتی حرفی می‌زنند باید پای تبعات آن هم بایستند.

منبع: آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    خاک بر سر پرسپولیسی جماعت
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    14 0
    خیلی جالبه برو بچ جک 3دی دارن به پرسپولیس تهمت دوپینگ می زنن.
  • مهدی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 0
    کار استقلالی ها حاشیه درست کردن است.
  • علي IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 0
    اوني كه دوپينگ ميكنه فرهاد جونتونه.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس