دشمنان با جنگ ترکیبی به دنبال توقف جریان انقلاب هستند

وزیر اسبق اطلاعات گفت: دشمنان با جنگ ترکیبی و نفوذ و ترور فیزیکی و شخصیتی به دنبال متوقف کردن جریان انقلاب اسلامی هستند و همه آحاد جامعه اعم از شیعه و سنی باید بصیرت خود را افزایش دهند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حیدر مصلحی یکشنبه شب در یادواره شهدای حرم مطهر رضوی و شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان خواف افزود: دشمنان و عوامل آنها که گسترش جریان و تفکر اسلام و انقلاب اسلامی در سطح جهان و از جمله اروپا و آمریکا را مغایر سیاست‌های خصمانه خود می بیند با ترفندهای گوناگون بدنبال توقف جریان انقلاب هستند.

وی گفت: استکبار جهانی و دشمنان که از یک سو آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را روبه نابودی و از طرفی دیگر جریان اقنالب اسلامی را در جهان در حال گسترش می بیند بر شدت ترفندهای خود افزودند.

وی ضمن تاکید بر افزایش هوشیاری آحاد جامعه و تشیع و تسنن و مسوولان و اداری و غیر اداری نسبت به ترفندهای دشمنان از جمله توطئه نفوذ در کشور گفت: باید با افزایش بصیرت و همدلی و اتحاد در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت.

وزیر اسبق اطلاعات اظهار داشت: یکی دیگر از توطئه های دشمنان و استکبار جهانی در راستای سیاست نفوذ، ترور فیزیکی و شخصیتی است و علاوه بر ترور فیزیکی تلاش می کنند که برخی شخصیت ها را از طریق مهره های نفوذی از حیز انتفاع برای کشور خارج کنند.

حجت الاسلام مصلحی گفت: دشمنان در قالب جنگ ترکیبی و با سرمایه گذاری خاص بر روی فضای مجازی با سوء استفاده از آشنایی ناکافی جوانان و نوجوانان نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی سعی می کنند که خدمات پهلوی را در کشور ما مهم جلوه دهند که از مصادیق بارز آن فتنه های سال گذشته و سنوات قبل است.

وی تاکید کرد: مسوولان و فعالان فرهنگی و ائمه جمعه و روحانیون باید بیش از پیش دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی و جنایت‌ها و اقدامات خصمانه سلطنت طلب‌ها و پهلوی را برای مردم و از جمله قشر جوان و نوجوانان تبیین کنند.

وزیر اسبق اطلاعات تصریح کرد: دشمنان برای بر هم زدن وحدت و انسجام جامعه و بین شیعه و سنی بدنبال ایجاد ترس و وحشت در جامعه است و برخی افراد هم به صورت ناآگاهانه با نشر برخی مطالب در فضای مجازی به عاملی برای تحقق اهداف دشمن تبدیل می شوند.

وی نفوذ جریانی را دیگر ترفند دشمنان برای متوقف کردن جریان انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: معاندان در این راستا در مناسبتهای مخلتف سعی می کنند با به راه انداختن جریانی خاص وحدت جامعه را خدشه دار کنند.

به گزارش مشرق، فردی تکیفری، ۱۶ فروردین ماه سال گذشته در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجج اسلام محمد اصلانی و محمد صادق دارابی به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند و یکی دیگر از روحانیون مصدوم شد.

هر سه روحانی مزبور که هدف این سوء قصد قرار گرفتند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه شهرک شهید رجایی(قلعه ساختمان) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند.

شهید حجت الاسلام اصلانی یکی از این شهدای روحانی اهل شهرستان خواف است.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس