بسکتبال

دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران پس از دیدار با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: حجاب بانوان بسکتبالیست ایران برای فیبا قابل احترام است.

به گزارش مشرق، محسن معزی فر دبیر کل فدراسیون بسکتبال در خصوص این دیدار گفت : دبیر کل فیبا از بسکتبال ایران به خوبی و با انرژی مثبت صحبت کرد و با اشاره به حضور جواد داوری به عنوان یک ملی پوش سابق در راس فدراسیون، ابراز امیدواری کرد که اندیشه های او به خوبی در روند پیشرفت بسکتبال ایران تاثیرگذار باشد.

محسن معزی فر ادامه داد: آندره اس زاگلیس، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در این دیدار به گفتگوهای متعدد با رئیس فدراسیون بسکتبال ایران اشاره کرد و معتقد بود در این مدت تماس های زیاد تلفنی و یک دیدار حضوری با جواد داوری داشته که بیانگر پیگیری ها و انگیزه ی رئیس فدراسیون ایران برای رشد و پیشرفت های بسکتبال ایران است و حتی به این مهم اشاره کرد که رئیس فدراسیون ایران از کلیه ظرفیت ها و منابع این رشته برای مسیر پیشرفت بسکتبال بهره می برد.

دبیرکل فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه دبیر کل فدراسیون جهانی بسکتبال احترام خوبی برای بسکتبال ایران قائل است، گفت : آندره اس زاگلیس معتقد است حضور بسکتبال ایران در عرصه ی جهانی یک فرصت است که باید از آن نهایت بهره را ببریم و حتی مطرح کرد که ایران برای ما مهم است و توانایی درخشش و رقابت های خوب با حریفان بزرگ را دارد او معتقد بود ایران تیمی است که در آسیا ظرفیت پیروزی مقابل حریفان بزرگ خارج از قاره را دارد .

محسن معزی فر همچنین گفت : دبیر کل فیبا از جراحی موفقیت آمیز حامد حدادی ابراز خرسندی و برای حضور مجدد این بازیکن صاحبنام در جام جهانی پیش رو ابراز خوشبینی کرد.

دبیر کل فدراسیون بسکتبال یادآور شد: دبیر کل فیبا از اینکه فدراسیون بسکتبال برای بانوان برنامه دارد و اقدام به استخدام مربی خارجی کرده هم رضایت داشت و تاکید کرد که انتظار دارم بسکتبال بانوان هم با حمایت قابل توجهی همراه شود تا شاهد پیشرفت و موفقیت آنان نیز باشیم.

محسن معزی فر گفت: آندره اس زاگلیس در خصوص اهمیت بسکتبال بانوان ایران موارد مختلفی را بیان کرد و از اینکه در رده های سنی پایه اردوها و برنانه های استعدادیابی خوبی صورت گرفته، اظهار رضایت داشت و تاکید کرد که برنامه های مختلف را رصد می کنیم و حجاب بانوان بسکتبالیست ایران هم برای فیبا قابل احترام است و از پیشرفت بسکتبال بانوان ایران و برنامه های توسعه ای حمایت می کنیم.

دبیر کل فدراسیون بسکتبال در بخش دیگری از سخنانش در خصوص این دیدار گفت: با دبیرکل فیبا پیرامون مشکلات مالی هم صحبت کردم و قول مساعد دریافت کردم.

در پایان این نشست، دبیرکل فیبا، هدیه ای به رسم یادبود به محسن معزی فر دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران اهدا کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    از سر اجبار است نه دلخواه خودشون .تو خارج کشور چه اصراری هست حج جای داشته باشند حتما .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس