دستگیری زورگیران خارجی/ خریدار اموال مسروقه شناسایی شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ تبعه از کشورهای همسایه که مرتکب ۲۳ فقره زورگیری شده بودند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد گودرزی درباره دستگیری زورگیران خارجی بیان داشت: عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان جنت آباد شمالی تهران بودند که به یک وانت با ۳ سرنشین که افراد گذری را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف فردی از اتباع کشور همسایه حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با خودروی وانت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، خودرو متهمان متوقف و هر ۳ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۴ قبضه سلاح سرد، تعداد زیادی کارت سرشماری و مقداری وجه نقد که در روز جاری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۹ الی ۳۱ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۳ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و شناسایی مال خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 0
    لعنت خداوند بر شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 1
    حالا هی افعانیا رو را بدین
  • گلی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اره فقط همین ایرانی های خلافکارخودمون کافیه بقهی اضافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس