کد خبر 1484721
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
فتح سه‌گانه؛ رؤیای بزرگ پرسپولیس و یحیی/ گل‌محمدی همسایه برانکو می‌شود؟

پرسپولیس فرصت دارد تا ۳ جام لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را در این فصل کسب کند.

به گزارش مشرق، شرایط لیگ و نتایج هفته گذشته همگی به نفع پرسپولیس رقم خورد و این تیم حالا بدون توجه به نتایج سایر تیم ها می تواند با بردن ۳ بازی باقی مانده خود در لیگ ، عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد. همچنین یحیی و تیمش این فرصت را دارند تا در جام حذفی هم به مقام قهرمانی برسند و به اصطلاح دبل کنند.

تنها برانکو در لیگ برتر موفق شد به همراه پرسپولیس در لیگ هجدهم هر دو جام را بالای سر ببرد و یحیی این فرصت را دارد تا با برد در ۶ بازی لیگ و جام حذفی از این لحاظ به برانکو برسد و همسایه او شود.

همچنین طبق قانون سازمان لیگ فوتبال ایران، تیمی که بتواند دبل کند خود به خود و بدون انجام دیدار سوپرجام، این عنوان را هم مال خود خواهد کرد و پرسپولیس در آن سال موفق شد این جام را هم به چنگ بیاورد.

حالا بعد از چهار سال یحیی و شاگردانش می‌توانند بعد از فتح لیگ و جام حذفی، جام سوپرکاپ را بدون انجام بازی کسب کنند و سه‌گانه رویایی را برای خودشان و هوادارانشان در تاریخ ثبت کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 1
    انشاء الله تعالی
  • حمید IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    استقلال تیم حکومتی است زیرا سه پنالتی پرسپولیس در دربی گرفته نشد و شخصی صدایش در نیامد. پارس جم با مربی استقلالیش با استقلال تبانی کرد. یک پنالتی پارس جم سوخت. استقلال سر بوشهری ها را برید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس