کد خبر 1484558
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
بورس کانال‌های جدید فتح کرد

بازار سرمایه نخستین روز کاری خود در هفته جاری را با فتح کانال‌های جدید آغاز کرد؛ به طوریکه شاخص کل بورس وارد کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز وارد کانال ۳۰ هزار واحد شدند.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس امروز با ۷۳ هزار و ۲۵۵ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۴۳۸ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هموزن نیز با صعودی ۱۴ هزار و ۴۵۱ واحدی رقم ۸۰۰ هزار و ۹۴۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۸۶ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال انجام شد. ۶۷ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز در صعودی بی سابقه ۶۲۷ واحد افزایش یافت و با ورود به کانال ۳۰ هزار واحد رقم ۳۰ هزار و ۳۷۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۸۷ هزار معامله انجام شد که ۲۴۱ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال ارزش داشت. ۷۰ درصد نمادهای فرابورسی مثبت بودند که سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

طی معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی از صندوق‌ها و بیشترین ورود پول حقیقی به فلزات اساسی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    6 1
    مرگ بر مهسا و کومله ها
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 0
    دلار هم کانال های جدید رو فتح کرد کجای کارررری؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس