الهویی: مقابل پرسپولیس به تمرکز صد درصدی نیاز داریم/ امیدوارم داور اشتباه تاثیرگذار نداشته باشد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی با پرسپولیس نیاز به تمرکز ۱۰۰ درصدی داریم.

به گزارش مشرق، سعید الهویی پیش از دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: باید این نکته را با دقت و با توجه در ذهن خودمان داشته باشیم که بازی در جام حذفی مختصات متفاوتی از بازی‌های لیگ دارد. طبیعتا یک ۹۰ دقیقه بسیار پرهیجان و پرفشار داریم که نیاز به تمرکز صددرصدی از سوی بازیکنان تیم ما دارد.

وی افزود: در طول هفته سعی کدریم از نظر تاکتیکی و ذهنی خودمان را آماده بازی مقابل پرسپولیس کنیم. هر تیمی در جام حذفی مقابل ما قرار بگیرد تفاوت زیادی با لیگ برتر دارد و این مساله کار را برای ما خیلی سخت می‌کند. تیم ما از نظر تاکتیکی و بدنی شرایط خوبی دارد. خداراشکر همه بازیکنان را در اختیار داریم. از کادرپزشکی و بدنسازی ممنون هستم که تلاش کردند و چند بازیکن مصدوم‌مان را به شرایط بازی رساندند.

سرمربی گل گهر گفت: موضوع خیلی مهمی که در مورد بازی فردا وجود دارد، هم ما و هم پرسپولیس قائل به این هستیم که داور بازی باید بهترین عملکرد را در جریان بازی داشته باشد. اینکه چه تیمی پیروز می‌شود کاملا به گیم پلن‌ها (برنامه‌های بازی) و تاکتیک‌های دو تیم و اجرای آن‌ها توسط بازیکنان، تمرکز ذهنی و شرایط بدنی‌شان بستگی دارد.

الهویی تصریح کرد: برای ما خیلی مهم است آن تیمی که شایسته تر است با پیروزی از زمین خارج شود و داور اشتباه تاثیرگذاری نداشته باشد. متاسفانه نبود VAR کار را برای داوران سخت کرده است. متاسفانه اشتباهات‌شان بیشتر از قبل دیده می‌شود. اتفاقی که در بازی قبل برای ما افتاد و کارشناسان در موردش صحبت کردند در لیگ باعث از دست رفتن ۲ امتیاز شد ولی بازهم بعد از بازی از تصمیمات کادر داوری حمایت کردیم. باز هم حمایت می‌کنیم. آرزو می‌کنم در بازی مهم فردا داور بهترین فرد درون زمین باشد و با تصمیماتش کمک کند تیم شایسته تر پیروز بازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس