کد خبر 1484287
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
پورتو، بمب پرسپولیس را خنثی کرد! (عکس)

بعد از روزهای سخت و اولیه مصدومیت، علی علیپور به صحنه ورزش بازگشته و در انتظار فصلی تازه در فوتبال اروپاست.

به گزارش مشرق، برخوردی که رباط صلیبی علی علیپور را از او گرفت، چند ماه بعد از آن رقم خورد که مهاجم سابق پرسپولیس در یافت که جایی در ذهن کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی ندارد و باید از خانه جام جهانی قطر را تماشا کند. از آن روز تا ۲۳ بهمن علیپور روزهای تلخی را پشت سر گذاشت اما تلخ‌ترین اتفاق سال در این روز و با مصدومیت شدیدی رقم خورد که او را از زمین دور کرد.

اما حالا و در شرایطی که دو ماه و نیم از مصدومیت شدید این مهاجم ۲۷ ساله می‌گذرد، او کاملا روزهای تلخ را پشت سر گذاشته و در اتاق فیزیوتراپی و بدنسازی ژیل، تمرینات ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارد. علیپور در حالی تقریبا هرروز به این سالن مراجعه می‌کند که از روحیه بسیار خوبی برخوردار است و واقعیت آنچه را که رخ داده پذیرفته و آماده بازگشت به میادین در فصل جدید می‌شود.

علی علیپور این روزها به همراه ژوزه کارلوس در اتاق فیزیوتراپی و سالن بدنسازی حضور دارد.

او که روزهای خوبی را در ماریتیمو سپری کرد و پیشنهاد تیم ژیل ویسنته را به دست آورد، احتمالا آرزو می‌کرد تا درگیر این مصدومیت نبود و می‌توانست فردا برای تیمش مقابل بنفیکا به میدان برود و تمام تلاشش را کند تا با متوقف‌کردن صدرنشین لیگ پرتغال، شانس قهرمانی تیم مهدی طارمی را بالا ببرد.

اگرچه او در این بازی نمی‌تواند به پورتو کمک موردنظر را کند اما به نظر پورتو با انتقالی که از همین حالا قطعی شده، قرار است علیپور را تبدیل به مهاجم اول ژیل ویسنته در فصل جدید کند. باشگاه پورتو که در سالهای اخیر چند مهاجم خود را از دست داده، در نظر دارد مهاجم گلزن ژیل ویسنته را به خدمت بگیرد که در این صورت علیپور شانس زیادی برای حضور ثابت در ترکیب این تیم خواهد داشت.

علیپور ۱۵ گل در لیگ پرتغال به ثمر رسانده و امیدوار است فصل آینده با قدرت بیشتری به میادین بازگردد.

علیپور فصل گذشته در ترکیب ماریتیمو موفق شد ۹ گل برای این تیم بزند و شرایط آنها در لیگ پرتغال تغییر دهد. نکته جالب این است که او در نیم فصل دوم پیشنهاد تمدید قرارداد با ماریتیمو را هم داشت و باشگاه برای تحت‌فشار قراردادن این مهاجم برای تمدید چند بازی او را نیمکت‌نشین کرد و شاید اگر این ماجراها نبود او می‌توانست گلهای بیشتری را هم بزند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در فصل جاری نیز باوجود چالش‌های اولین فصل حضور در ژیل ویسنته، ۴ بار موفق به گلزنی شد اما مصدومیت شدید راه او را برای بهبود رکوردش در ژیل ویسنته بست و حالا همه امید این مهاجم برای فصل آینده است.

نکته جالب اینکه شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که علیپور بعد از سه فصل دوری، در پایان این فصل به اردوگاه سرخ بازگردد و پیراهن قرمزها را برتن کند اما حالا با این روند به نظر می‌رسد او دومین سال قراردادش در ژیل را هم با این تیم سپری کند و به ایران برنگردد.

علیپور بعد از تمرینات ریکاوری، احتمالا از اواخر خرداد به زمین چمن بازخواهد گشت تا آماده حضور در مستطیل سبز شود.

علیپور البته با ۷۲ گل، یکی از برترین گلزنان تاریخ پرسپولیس است و امید اصلی قرمزها برای شکستن رکورد تاریخی فرشاد پیوس محسوب می‌شود و احتمالا بعد از یک دوره حضور در اروپا، او به پرسپولیس برخواهد گشت تا رکوردهایش را بهبود بخشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امپراتور IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    بی اهمیت.با حضور عیسی نیازی به او نیست.
  • کیسه حقیر هوادار صغیر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    افتخار کیسه کشان و کیسه تنان هم تیم های دوزاری اماراتیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس