خبری از همکاری اسپانسر با استقلال نیست/ ادامه چالش‌های مالی آبی‌ها

وعده‌های یک اسپانسر به باشگاه استقلال هنوز عملی نشده است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال که توانست پس از رایزنی‌های زیاد و انجام هماهنگی‌های لازم منابع مالی برای پرداخت بدهی‌های خارجی را فراهم کند هنوز با مشکلات مالی ریز و درشتی مانند پرداخت مطالبات بازیکنان تیم روبروست که هرچند به اندازه بدهی به استراماچونی نیستند اما به هرحال باید پرداخت شوند تا در آینده دردسر ساز نشوند.

در جلسه مدیران استقلال با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور مدیران عامل چند بانک و همچنین نمایند شرکت همراه اول برگزار شد، قرار شد این شرکت به خاطر تبلیغاتی که استقلال انجام داده بود برای حل مشکلات مالی همکاری و مبلغی را به این باشگاه پرداخت کند.

این درحالیست که در زمان مدیریت مصطفی آجورلو برای عقد قرارداد ۱۶۰ میلیاردی دو طرف به توافق رسیده بودند اما تغییر و تحولات مدیریت استقلال باعث شد این توافق به عقد قرارداد و امضای نهایی نرسد. با اینحال باشگاه استقلال به خاطر تبلیغاتی که در طول فصل برای این شرکت انجام داده، انتظار همکاری دارد اما بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد با وجود قول و قراری که در جلسه مذکور گذاشته شده، هنوز هیچ خبری از این همکاری نیست.

کوین یامگا مدافع فرانسوی استقلال چندی پیش با ارسال نوتیس (اخطار) به باشگاه خواهان پرداخت مطالبات معوقه‌اش شده که نمونه‌ای از مشکلات مالی جاری برای آبی‌هاست. با این وجود مدیران باشگاه استقلال طی چند روز اخیر تلاش کردند از طریق وزارت ورزش و بانک شهر این مشکل را حل کنند و گفته می‌شود قرار است امروز مطالبات بازیکن خارجی به حساب او واریز شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس