مصدومیت ستاره‌های کشتی آزاد جدی نیست/ یزدانی و قاسمپور به مسابقات انتخابی تیم ملی می‌رسند

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: مصدومیت یزدانی و قاسمپور جدی نیست و با پشت سر گذاشتن دوره درمان خود به مسابقات انتخابی خواهند رسید.

به گزارش مشرق، کامران قاسمپور پیش از آغاز اردوی تیم ملی در تمرینات دچار آسیب دیدگی شده بود، به دلیل کشیدگی کشاله ران از تمرینات پرفشار کادر فنی منع شد اما پس از اردو در تمریناتی که در جویبار دنبال می‌کرد بار دیگر دچار تشدید مصدومیت شد.

همچنین امیرمحمد یزدانی دیگر ملی پوش کشتی آزاد ایران نیز دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شده و او نیز از تمرینات پرفشار از سوی کادر فنی تیم ملی منع شده است. یزدانی در جام دانکلوف در مبارزه برابر رمضان رمضان اف بلغار که با شکست ۷ بر ۶ او همراه بود از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد.

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان در این باره گفت: واقعیت امر این است که ملی پوشان با توجه به نبودن اردوی تیم ملی در شهرهای خود درحال تمرین هستند. یزدانی هم بعد از مسابقات دانکلوف تحت درمان است حتی زمانی که با تیم ملی جوانان در قائمشهر اردو داشتیم به سالن می آمد و تمرینات خود را انجام می داد اما چیزی وجود دارد این است که با توجه به معاف بودن کامران قاسمپور و امیرمحمد یزدانی از حضور در جام تختی نگرانی برای این ۲ کشتی گیر نداریم و هر دو تمرینات سبک خود را بدون زیر فشار بودن خود را دنبال می‌کنند. در ادامه هم تصمیم گرفتیم تا نه کامران قاسمپور و نه امیر محمد یزدانی تا زمانی بهبودی به هیچ تورنمنتی اعزام نشوند.

وی افزود: یزدانی و قاسمپور هم بعد از بهبودی به انتخابی تیم ملی می‌رسند و هیچ مشکلی تا آن روز نخواهند داشت. دیگر ملی پوشان هم در شهرهای خود در حال تمرین هستند تا در رقابت‌های جام تختی شرکت کنند. کشتی‌گیران باید در یک شرایط آرمانی در این رقابت ها حضور پیدا کنند تا بتوانند کشتی‌های خوبی را بگیرند و دوبنده تیم ملی را از آن خود کنند.

بعد از برگزاری دو مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته در زاگرب کرواسی و بندر اسکندریه مصر، سومین تورنمنت رنکینگ‌ اتحادیه جهانی قرار است ۱۱ تا ۱۴ خرداد ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار شود که قاسم پور به دلیل مصدومیت این رقابت‌ها را از دست داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    به امیدبردیزدانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس