کد خبر 1484000
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
اردوغان برنامه‌های تبلیغاتی‌اش را هم لغو کرد

اردوغان در حالی در این مراسم شرکت کرده است که پیش از این در واپسین ساعت شامگاه چهارشنبه بود که حساب توئیتری شعبه آمریکای شبکه «سی‌جی‌تی‌اِن» چین در پیامی مدعی شد که اردوغان دچار سکته قلبی شده است.

به گزارش مشرق، پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر «رجب طیب اردوغان»، رسانه‌های محلی گزارش کردند که وی امروز (پنجشنبه) با حضور به صورت آنلاین در مراسم نیروگاه هسته‌ای «آق‌قویو» در انظار عموم حاضر شد و با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که «رافائل گروسی» رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز هنگام راه‌اندازی نیروگاه هسته‌ای آق قویو در ترکیه قرار است اولین مولد بزرگ انرژی هسته‌ای این کشور باشد و 10 درصد برق کشور را تأمین کند، حضور داشته است.

این نیروگاه توسط شرکت دولتی انرژی هسته‌ای روسیه یا همان «روس اتم» ساخته شده است و پوتین نیز به صورت آنلاین در این مراسم راه‌اندازی شرکت داشت.

اردوغان در حالی در این مراسم شرکت کرده است که پیش از این در واپسین ساعت شامگاه چهارشنبه بود که حساب توئیتری شعبه آمریکای شبکه «سی‌جی‌تی‌اِن» چین در پیامی مدعی شد که اردوغان دچار سکته قلبی شده و در وضعیت وخیمی در بیمارستان بستری است. در این توئیت که به نقل از منابع مطلع نوشته شده، ادعا شده که از خانواده و بستگان اردوغان نیز خواسته‌اند که به بیمارستان بروند.

انتشار این خبر اما با واکنش تند مقام‌های ترکیه‌ای همراه شد. «فواد اُکتای» معاون اردوغان ضمن محکوم کردن این خبر و بازنشر بی‌اساس آن در رسانه‌های جهان، گفت:‌ «وضعیت سلامتی رئیس جمهور ما بسیار خوب است. ما در ارتباط دائم با او هستیم، و او کمی سرما خورده است».

بنا بر گزارش اسپوتنیک، کرملین ویدئویی از ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، رؤسای جمهور روسیه و ترکیه منتشر کرد که در ابتدای مراسم در نیروگاه هسته ای آق قویو برای یکدیگر دست تکان می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جهان IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    کم کم داره بدرک واصل میشه این اشح
  • DE ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    یاشاسین اردوغان...باعث افتخار ما ترک ها. هست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس