کد خبر 1483980
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
توضیح فدراسیون کشتی درباره درگیری علیرضا دبیر با یک خبرنگار

فدراسیون کشتی درخصوص حاشیه به وجود آمده در مجمع انتخاباتی هیئت مازندران، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حاشیه به وجود آمده در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«حضور خبرنگاران در مجامع انتخاباتی با موافقت رئیس مجمع انجام می شود و شاهد این بوده ایم که مجامع انتخابی ورزشی نیز در گذشته بدون حضور اصحاب محترم رسانه برگزار شده است.

با توجه به اهمیت مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان مازندران و حسن نیت فدراسیون کشتی، به منظور احترام به جایگاه مهم اصحاب رسانه و اطلاع رسانی صحیح در کشتی کشور، رئیس فدراسیون کشتی بعنوان رئیس مجمع اجازه حضور خبرنگاران در این مجمع را داد و تصاویر، فیلم‌ها، اخبار و مصاحبه‌هایی که از سوی رسانه‌های مختلف منتشر شده حاکی از این موضوع است.

شایان ذکر است که در این مجمع تعداد بالایی از خبرنگاران حضور داشته‌اند و در امر اطلاع رسانی صحیح و درست اخبار و وقایع نیز رسالت خود را به خوبی انجام داده‌اند، اما این موضوع که در حین صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی که مورد تأیید جمع کشتی گیران ملی پوش حاضر در مجمع نیز بوده است، خبرنگاری که در حوزه ورزشی نیز فعالیت ندارد، به یک باره درباره صحبت های رئیس فدراسیون جمله‌ای خارج از عرف را بیان داشته و در ادامه آن نیز دلیل این کار خود را با یک جمله غیر محترمانه تکمیل کرده است، قطعا در شأن اعضای حاضر در مجمع و کشتی کشور نبوده و رئیس مجمع بعنوان نماینده جامعه بزرگ کشتی از اختیارات قانونی خود استفاده نموده و مانع از ادامه حضور فرد توهین کننده در مجمع شده است.

خاطرنشان می‌سازد، فدراسیون کشتی همواره اصحاب محترم رسانه را بعنوان یک بازوی پرتوان برای پیشرفت کشتی کشور در دنیا می‌داند و در تمامی برنامه‌ها، مسابقات، اردوها و مراسمات میزبان این عزیزان بوده و از حضور حداکثری آن ها استقبال نموده است.

مگو آن سخن کاندرو سود نیست *** کزان آتشت بهره جز دود نیست»

علیرضا دبیر در مجمع هیئت کشتی مازندران از توانایی‌اش در صحبت کردن به زبان مازندرانی صحبت کرد. این موضوع با واکنش خبرنگاری مواجه شد و وی به رئیس فدراسیون گفت: «مسخره می‌کنی»؟ در ادامه جملات دیگری بین این دو رد و بدل و در نهایت به اخراج خبرنگار از مجمع منتهی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    اگه خبرنگار ورزشی نبوده احتمالا جهت تخریب این اسطوره کشتی است وقتی دوات از اسطوره هایی که پشتیبان انقلابند پشتیبانی نکنند کارها ی کشور مثل الان به دست ضد انقلاب ها می افتد
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    ادبیات چاله میدانی مشخصه اصلی این تیپ موجودات است
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    به این می گویند ماست مالیزیشن که چند سالیست باب شده وهمه از آن لذت می برند وهیچ مرجعی حق واکاوی ندارد
  • حمیدرضا IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    واقعیت این است که برخی اشتباهی وارد حرفه خبرنگاری شده اند! خبرنگاریعنی غلامرضا رهبر!
  • مهران IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    اگر سندیکایی وجود داشت الان رئیس فدراسیون کشتی اینگونه به خود اجازه نمی‌داد که با ادبیات لومپنی پاسخ این خبرنگار را بدهد
  • محمد IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    فردي كه در يك جلسه كاري كه همه حواسشان به بحث و جدل هاي اداريي براي تصميم گيري در مورد موضوعي است و گروه فيلم برداري هم مشغول ضبط از اين جلسه يكدفعه طرف شروع مي كنه به خم و راست شدن روي صندلي كه من دارم نماز مي خونم يكي هم با صداي بلند داره درباره مسائل كاري صحبت مي كنه اين خودش يه توهين بزرگ به فريضه نماز است هر كاري جاي خودش داره حتي در جبهه جنگ و در اون اوضاع وخيم و دشوار طرف چند متري از خاكريز و سنگر فاصله گرفته و در گوشه اي نماز خودشو بجا مياره نه آنكه اسلحه به دست و در حال شليك توي يه دستش مهر بگيره هم شليك كنه هم نماز بخونه ايشان حتي اگر ميخواست نماز خودشو به موقع بجا بياره حتمأ اونجا يه جايي كه گروه فيلم برداري و افراد ديگر نباشن وجود داشته و جالب تر اينجاست كه هده اي گفتن آقاي دبير به فيلم بردار گفته اين قسمت را پخش نكن ولي خود فيلم بردار ميگه اصلأ چنين موضوعي نيست ايشان اگر چنين خواسته اي از ما مي كردن حتمأ اجابت ميشد و ما بدون اجازه ايشان چنين كاري را انجام نمي داديم و بعدأ مشخص شد آقاي دبير از پخش آن كاملأ آگاهي داشتن
  • منتقد گمنام FR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    5 4
    اردیبهشت 85 کاریکاتور مانا نیستانی و فقط یک کلمه " نمنه " منجر به نا آرامی در آذربایجان و چند دانشگاه شد. لزوم یک زبان واحد اداری در همینجاها مشخص میشود. شعار آموزش به زبان مادری و فدرالیسم همان فتنه ایست که نمونه کوچکتر آن را در همین نشست میبینیم.
  • محمد IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    من سالهاست هیچ برنامه ای از آقای دبیر نگاه نمی کنم ، سالهاست ، انسان اشتباه می کند ، در چه منزلتی هستی که شخص بیرون می کنی ، غرور یک شخص در جمع می شکنی ، البته برای بنده این شخص همینه ، طبیعی و توقع بیش از این نیست .
  • شهروند مازنی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    اخراج یک خبرنگار از جلسه رسمی با ادعای اینکه "من رئیس اینجام" توهین و اقدامی نابخشودنی است، ماست مالی روابط عمومی بی سواد فدراسیون کشتی هم دردی رو دوا نمیکنه سواد رسانه ای دقیقا آن چیزی است که بسیاری از مدیران و روابط عمومی های آنان از آن بی بهره اند
  • صادق باقریان IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    مازندران چرا هیچ وقت در رده های بالا کسی رو نداره چون امثال دبیر پارتی قوی تر دارن از امروز از دبیر بدم امد عیار انسان تو این مواقع معلوم می شه اخلاق پهلوانی که هی ازش دم می زدیعنی این؟ از کشتی گیران بزرگ مازندرانی مثل حسن اقا و کامران قاسم پور و همه پهلوانان عزیز می خوام که کشتی رو فعلا تعلیق کنن خوب دوتا برادر هم گاهی با هم اختلاف دارن تو رو سننه راستی خودمون هم مقصریم این اختلافات بچه گانه رو بذاریم کنار تا دشمنان سو استفاده نکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس