کد خبر 1483948
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
پیروانی: دوستان فرافکنی نکنند/ خوشحالی پیروزی دربی همان شب برایمان تمام شد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوستان فرافکنی نکنند و بدانند اگر قرار بر گله و شکایت از بحث اشتباهات داوری باشد، پرسپولیس به طور قطع در این فصل بیشترین ضرر را دیده است.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. برد در دربی شیرینی دیگری دارد اما اکنون دیگر آن بازی تمام شده و ما هم فقط همان شب شادی کردیم و از روز بعد از دربی روی بازی‌های بعدی تمرکز کرده‌ایم.

او ادامه داد: دربی تمام شده و نمی‌دانم این همه بحث و جدل‌ برای چیست. پرسپولیس با شایستگی بازی را برد و ممنونم از هواداران چه آنهایی که در ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند و آنهایی که اجازه ورود نداشتند مثل بانوان و چه آنهایی که نبودند و از راه دور برای ما انرژی مثبت فرستادند. دوستان فرافکنی نکنند و بدانند اگر قرار بر گله و شکایت از بحث اشتباهات داوری باشد، پرسپولیس قطعا در این فصل بیشترین ضرر را در این زمینه دیده است. خواهشم این است که کارشناسان بی‌طرف و عادل در پایان فصل جدولی از این اشتباهات داوری تهیه کنند تا صحت ادعای من مشخص شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم در ادامه فصل گفت: خوشبختانه برد دربی روحیه بسیار خوبی به تیم تزریق کرده اما همانطور که گفتم خوشحالی دربی همان شب برای ما تمام شد و از الان به فکر بازی‌های آینده هستیم. در دیدارهای باقیمانده طوری تلاش می‌کنیم که انگار هر بازی یک فینال جداگانه است.

پیروانی همچنین گفت: ای کاش در باشگاه بزرگ پرسپولیس هم اتفاقی بیفتد که مثل بعضی از تیم‌ها در ابتدای فصل هیچگونه بدهی وجود نداشته باشد و حسابی مسدود نباشد و بودجه مشخص و معینی، چه برای نقل و انتقالات و چه برای هزینه‌ها در طول فصل وجود داشته باشد. امیدوارم طی مدت باقیمانده تا پایان فصل با حمایت این عزیزان و همینطور هواداران خوبمان که همواره یار و یاورمان بوده‌اند بتوانیم بهترین نتایج را برای پرسپولیس بزرگ به دست بیاوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    پیروانی یه چیزی گفت که بخشیش درسته. بازسازی ورزشگاه آزادی رو باید سرعتر دولت شروع کنه. هم نوتر و شیک تر و هم امن بشه، خصوصا طبقه ۲ آن.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    آقای پیروانی عزیز بنده خودم پرسپولیسی ام ولی متاسفانه تو فوتبال ما اخلاق خیلی ضعیفه....این همه پولی که از بیت المال خرج میشه واقعا خروجیش چند تا بازیکن حرفه ای و با اخلاقه؟
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    فوتبالی که سرپرستش امثال پیروانی هستند نباید انتظار رعایت اخلاق و اصول حرفه ایی و جوانمردی راشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس