افسران انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده آماده باشند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شایسته‌سالاری، شایسته‌گزینی و شایسته‌پروری باید در نیروهای انتظامی ما رواج داشته باشد، گفت: افسران انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده اماده باشند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (پنج‌شنبه) در همایش سراسری فرماندهان انتظامی کشور با بیان اینکه شایسته سالاری، شایسته گزینی و شایسته پروری باید در فرماندهی انتظامی کشور رواج داشته باشد، اظهار داشت: یک افسر انتظامی باید برای حوادث امروز و آینده در حوزه ماموریتی و مسئولیتی خود آماده باشد.

سرلشکر باقری گفت: افسران و نیروها امروز باید در حوزه سواد رسانه‌ای و آموزش‌های تخصصی حوزه ماموریتی خود و دیگر مسائلی که با آن مواجه هستند، آموزش ببیند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائل مهم و فوق‌العاده که باید قبل از هر چیزی در نیروی انسانی نمود پیدا کند، سرمایه معنوی و بصیرت است؛ باید در هر امری بصیرت و معنویت وجود داشته باشد؛ اما در امور انتظامی، امنیتی و نظامی این امروز بیشتر نمود دارد.

وی اضافه کرد: آن کسی که بصیرت و معنویت داشته باشد در برابر سختی‌ها، حوادث، گرفتاری‌ها، وسوسه‌ها و پیشنهادات گناه‌آلود پایش نخواهد لرزید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Ismail IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 0
    باید وزارت دفاع تجهیزات رزمی و دفاعی متناسب با تهدیدات ضد امنیتی هم بسازد و در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس