کد خبر 1483798
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
بررسی چشم انداز جدید همکاری اقتصادی ایران و سوریه

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر راه ایران و هیئت همراهش، چشم انداز جدید همکاری اقتصادی میان سوریه و ایران را مورد رایزنی قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با مهرداد بذرپاش وزیر راه و هیئت همراهش، چشم انداز جدید همکاری اقتصادی میان سوریه و ایران و نحوه استفاده از فرصتهای ممکن برای توسعه روابط در همه زمینه ها اقتصادی اعم از سرمایه گذاری یا مبادله تجاری یا در زمینه انرژی را مورد رایزنی قرار داد.

رئیس جمهور سوریه در این دیدار با اشاره به عمق روابط سیاسی میان سوریه و ایران، بر ضرورت تقویت روز افزون روابط اقتصادی میان دو کشور و تلاش دولتهای دو کشور در این راستا تاکید کرد تا روابط اقتصادی همپای روابط سیاسی عمیق شود.

از سوی دیگر وزیر راه ایران نیز از تاکید رئیسی در حمایت از تقویت روابط دوجانبه اقتصادی میان تهران و دمشق سخن گفت و اینکه ایران تمام تلاش خود را برای تقویت این روابط به نحوی که به نفع دو ملت باشد، به کار می بندد.

بذرپاش به موضوعات اقتصادی که کمیته های تخصصی سوری-ایرانی در مرحله آتی روی آن کار خواهند کرد به ویژه در زمینه سرمایه گذاری و انرژی و برق اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس