واکنش استقلال به شایعات میزبانی پیکان از پرسپولیس: سازمان لیگ تصمیم عادلانه بگیرد

سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به شایعات میزبانی پیکان از پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، فرشید سمیعی در خصوص شایعات پیرامون میزبانی پیکان از پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: از آنجا که این بازی در ۳ هفته پایانی و نتایج بازی‌ها در سرنوشت تیم‌های دیگر هم تاثیرگذار است، با توجه به رقابت نزدیک ۳ تیم این مساله ناقض بازی جوانمردانه خواهد بود. در واقع گذشت از میزبانی توسط یک تیم در سرنوشت سایر تیم‌ها نیز می‌تواند تاثیر داشته باشد و موجب تضییع حقوق سایرین شود. از این جهت ما به این موضوع اعتراض داریم و اعتراض خودمان را هم کتبا تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: از سازمان لیگ می‌خواهیم که به این مساله توجه داشته باشد که انتخاب محل میزبانی صرفا مربوط به تیم پیکان نیست و در سرنوشت سایر تیم‌ها کاملا موثر است. از این رو انتظار داریم تصمیمی گرفته شود که عادلانه باشد. همانطور که ما در بازی رفت از تیم پیکان درخواست کردیم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما این تیم قبول نکرد و ما بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی به میدان رفتیم.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در حالیکه طبق قانون اگر تیم میزبان قادر به پر کردن ۹۰درصد سکوها نیست، تماشاگران تیم مهمان می‌توانند کل ورزشگاه را به خودشان اختصاص بدهند. با این وجود مسابقه بدون تماشاگر برگزار شد و ما مثل همیشه از سازمان لیگ تبعیت کردیم. الان هم انتظار داریم این مساله درمورد بقیه رعایت و عدالت جاری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    شما ساکت باشید
  • عطار IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    ۱مگه چند هفته است در ورزشگاه باز شده ۲سوزش دربی چقدر زیاده ۳اگه پیکان بخواد چی ازادی را اجاره کنه ۴استقلال وزارت اقتصاد تو ورزشگاه ازادی وزارتورزش چه معنی داره شاید ای افسی محروم نمیکنه انشاله چرا
  • افی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    نوبت خودتون بودخفه خون گرفته بودین البته حق داشتین چون کاملامیزبان بودین اونم به زورداوری الان زبون بازکردین هرچی عوض داره گله نداره. میزبانی سپاهان یادتونه واسه هوادارها۹۰به ۱بودچراکسی حرف نزدوای ازادمای بزدل پرسپولیس همیشه توی زمین ثابت کرده خودشوفیلم کل بازیهاشوببینیدحریف چطوربازی میکنه نه که بیاد۶تابخوره واسه گل شماری
  • Mehdi IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    13 4
    باخت چقدر اذیت شدن که به چه چیزهای چنگ میزنند؟!
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      1 4
      حق گفته لنگی
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    امسال پرسپولیس قهرمان نیست
  • شاهرخ IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    به نظر من استقلال با این مشاور حقوقی باید مارادونا را ول کنه غضنفرو بچسبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس