رونمایی از محتمل‌ترین گزینه میزبانی دیدار پرسپولیس و پیکان

احتمال برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی کمرنگ تر شد.

به گزارش مشرق، محل برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به یکی از سوژه‌های روز تبدیل شده است.

این در حالی است که باشگاه پیکان از هفته‌ها قبل درخواست برگزاری مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج را داده بود اما به دلیل شرایط حال حاضر ورزشگاه احتمال برگزاری بازی در این ورزشگاه وجود ندارد. پیکانی‌ها برای بازی با استقلال هم درخواست برگزاری در این ورزشگاه را داده بودند اما در آن مقطع هم با آن درخواست مخالفت شده بود.

گزینه دیگر بازی در ورزشگاه آزادی بود اما با توجه به اینکه پیکان میزبان است احتمال برگزاری بازی در این ورزشگاه ضعیف است. این در حالی است که پرسپولیسی‌ها هم خواهان برگزاری بازی در این ورزشگاه هستند.

باشگاه پرسپولیس اما تا الان درخواست رسمی به پیکان برای برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی را نداده است.

از طرفی بحث اجاره ورزشگاه هم وجود دارد که پیکانی‌ها به هیچ وجه راضی به پرداخت آن مقدار پول نیستند. ضمن اینکه مشکلاتی برای بلیت فروشی هم وجود دارد.

بدین ترتیب گزینه سوم ورزشگاه پاس قوامین است که تنها گزینه پیش رو است که به احتمال زیاد همین ورزشگاه میزبان دیدار پرسپولیس و پیکان است.

تنها مشکل برای برگزاری بازی در این ورزشگاه بحث حضور هواداران است که با توجه به موقعیت این استادیوم برگزاری بازی در حضور هواداران ممکن نیست و با توجه به این موضوع این دیدار به احتمال فراوان در غیاب هواداران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    1 0
    چطور سال قبل بازی پیکان و استقلال که پیکان میزبان بود در آزادی بود و همچنین تیم منفور هوادار که در حالی که میزبان بود در آزادی بازی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس