کد خبر 1483487
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
آشتی کنان کاپیتان تیم ملی کاراته و بابان+فیلم

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان، پیش از مبارزه با بابان برای لحظاتی با حریف خود خوش‌وبش کرد و با به آغوش کشیدن این کاراته‌کا به حواشی پایان داد.

به گزارش مشرق، مرحله اول انتخابی تیم ملی کاراته مردان از صبح امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور چهار نفر سکو نشین مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اعزامی به کشور های اسلامی قونیه و مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان و همچنین نفرات اول امید های جهان و آسیا در سال ۲۰۲۲ برگزار شد. این رقابت ها طی روز های ۵و۶ اردیبهشت در بخش مردان و۷ اردیبهشت نیز در بخش بانوان برگزار می شود.

رقابت در اوزان ۶۰-، ۷۵-، ۸۴- امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت برگزار شد و در چارچوب مسابقات وزن ۸۴-کیلوگرم ذبیح الله پورشیب با امیرحسین فداکار در وزن ۸۴ -کیلوگرم به رقابت پرداختند، کاپیتان پر افتخار تیم ملی کاراته کشورمان در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ برنده این دیدار شد و بلافاصله پس از خروج از تاتامی ادعای عجیبی را مطرح کرد، کبنی بر اینکه دو کاراته کا در این وزن تبانی کرده اند، مطرح کردن این موضوع از سوی پورشیب با واکنش خدابخشی و بابان روبرو شد ودرگیری لفظی بین این نفرات در سالن مسابقات رخ داد، اما با ورود کادرفنی به این موضوع این درگیری لفظی ختم بخیر شد.

اما در ادامه مبارزات وزن ۸۴ - کیلوگرم نوبت به برگزاری مبارزه بین پورشیب و کیوان بابان شد، کاپیتان تیم ملی بلافاصله با ورود به روی تاتامی به سمت بابان رفت و قبل از شروع مبارزه با اوخوش و بش و روبوسی کرد و در واقع کدورت ها حل شد. این مبارزه در پایان به سود پورشیب به پایان رسید.

در ادامه مسابقات وزن ۸۴- کیلوگرم، مهدی خدابخشی و پورشیب با هم به رقابت پرداختند که در این دیدار نیز پورشیب به برتری دست یافت. پیش از شروع این دیدار نیز هر دو کاراته کا با احترام به یکدیگر مبارزه را شروع کردند تا حواشی امروز به پایان برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس