کد خبر 1483425
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
بیرون کردن وزیر اطلاعات تل‌آویو از گورستان نظامی+فیلم

در تازه‌ترین مخالفت‌های داخلی در فلسطین اشغالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، معترضان «گیلا گاملیل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی را به خروج از یک قبرستان نظامی مجبور کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه اعتراضات در فلسطین اشغالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، روز سه شنبه (امروز) خروج اجباری وزیر اطلاعات این رژیم از یک قبرستان نظامی خبرساز شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز سه شنبه (امروز) از اعتراض شدید خانواده‌های کشته شدگان نظامی در روستای «عسفیا» واقع در شمال فلسطین اشغالی علیه حضور وزیر اطلاعات این رژیم خبر دادند.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، «گیلا گاملیل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی و هم حزبی بنیامین نتانیاهو در حزب لیکود، قصد داشت از یک گورستان نظامی در این روستا دیدن کند.

طبق این گزارش، این عضو ارشد کابینه نتانیاهو به دلیل اعتراض شدید خانواده‌های نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی، مجبور شد قبرستان نظامی روستای عسفیا را ترک کند.

معترضان حاضر در این قبرستان نظامی، در مخالفت شدید با مواضع کابینه کنونی رژیم صهیونیستی از ورود وزیر اطلاعات تل‌آویو به این قبرستان جلوگیری کردند.

بنا بر روایت رسانه‌های رژیم صهیونیستی، گیلا گاملیل قرار بود در این قبرستان نظامی سخنرانی کند اما اصلا نتوانست وارد گورستان شود.

خروج اجباری این مقام ارشد کابینه نتانیاهو از قبرستان نظامی در شرایطی انجام شد که اخیرا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم از بیم اعتراضات، مجبور به لغو سخنرانی از قبل برنامه‌ریزی شده خود در یک کنفرانس در شهر تل‌آویو شده بود.

اعتراضات در فلسطین اشغالی در شرایطی ادامه دارد که صهیونیست‌های مخالف مواضع بنیامین نتانیاهو و طرح او برای اطلاح ساختار قضایی این رژیم هفته‌ها است که دست به تظاهرات می‌زنند و این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

بیرون کردن وزیر اطلاعات تل‌آویو از گورستان نظامی+فیلم
«گیلا گاملیل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس