سریال نون خ

بازدید آرشیو مجموعه‌ «نون خ ۴» که نوروز و ماه رمضان امسال از شبکه‌ یک پخش شد، به بیش از ۱۰ میلیون مرتبه تماشا رسید و «نون خ» با میانگین هر قسمت ۵۰۰ هزار بازدید، پرمخاطب‌ترین سریال تلوبیون شد.

به گزارش مشرق، فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی، از ابتدای فروردین روی آنتن شبکه‌ی یک رفت و به طور میانگین هر قسمت از آن ۵۰۰ هزار مرتبه در تلوبیون مشاهده شد.

بازدید آرشیو مجموعه‌ «نون خ ۴» که نوروز و ماه رمضان امسال از شبکه‌ یک پخش شد، به بیش از ۱۰ میلیون مرتبه تماشا رسید و به این ترتیب، «نون خ» با میانگین هر قسمت ۵۰۰ هزار بازدید، به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال تلوبیون در نوروز ۱۴۰۲ انتخاب شد.

براساس آمار موجود در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، قسمت چهاردهم با ۸۱۶ هزار بازدید به پربازدیدترین قسمت این مجموعه تبدیل شده است. قسمت اول با ۷۵۶ هزار بازدید و قسمت نهم با ۷۰۷ هزار بازدید دیگر اپیزودهای پرمخاطب این فصل از «نون خ» بودند.

سریِ چهارم «نون خ» پربازدیدترین سریال تلوبیون در نوروز ۱۴۰۲ شد

پخش تازه‌ترین ساخته سعید آقاخانی شب گذشته به اتمام رسید. پیش از این «نون خ ۱» نوروز ۹۸ با ۲.۳ میلیون بازدید، «نون خ ۲» فروردین ۹۹ با ۲.۸ میلیون بازدید و «نون خ ۳» در نوروز ۱۴۰۰ با بیش از ۸ میلیون بازدید، از پرطرفدارترین آثار از نگاه مخاطبان کاربران تلوبیون بودند.

برای مشاهده آرشیو تمام قسمت‌های پخش شده مجموعه‌ «نون خ ۴» می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون مراجعه کنید.

همچنین ۲ قسمت پشت صحنه از این سریال آماده شده که امشب سه‌شنبه ۵ اردیبهشت و فردا شب چهارشنبه ۶ اردیبهشت از شبکه یک پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    کوردها را ژولیده و شَل و شیت نشان دادی آقای آقاخانی
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 0
    سلام ماهم نگاه کردیم ولی دیگه طنزی نداشت عین بقیه سریالها بود
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      0 0
      توهین به مردم کورد بود نه لباس(نامرتب و خاکی و کثیف و ژولیده) نه زبان نه لهجه هیچی برای کوردها نبود و اینکه شرافت مهمان‌نوازی و صداقت و امامت داری و مهربانی کوردها را هم با دغل و کلاهبرداری و دروغ و دزدی و ...جابجا کرد
  • علوی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 1
    سریال ضعیفی بود خیلی ضعیف نمره 3/10
  • محمد یزدانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    واقعا باعث تأسف که سریال نون خ که در سه فصل قبلی دارای مضمون و هدفی بود اینگونه در فصل چهارم بی هدف و وضمون شود ملاک نیست که حتما نون خ ساخته شود شاید میشد یه فیلم بهتر با مضمون بهتر از یه ایل دیگر ساخته شود این قسمت های سریال نون خ شبیه کارتونی بیش نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس