کد خبر 1482939
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
هرج‌ومرج در بایرن؛ آقای مدیر در آستانه اخراج!

باشگاه بایرن مونیخ در هرج و مرج کامل فرو رفته و تغییرات در آن، قریب‌الوقوع است.

به گزارش مشرق، خبرنگاران آلمانی با اشاره به اوضاع ناگوار پیرامون بایرن مونیخ در پی حواشی به وجود آمده و همچنین کسب نتایج ضعیف، احتمال بالای اخراج مدیر اجرایی این باشگاه و همچنین نشان دادن درِ خروج به بازیکنان سرشناس باواریایی‌ها خبر می‌دهند.

«فلورین پلتنبرگ» خبرنگار شبکه آلمانی «اسکای اسپورت» می‌گوید صحبت‌های داخلی درباره سرنوشت «حسن صالح‌ حمیدزیچ» مدیر ورزشی بایرن آغاز شده اما جایگاه او در باشگاه فعلاً در خطر نیست.

خبرنگار آلمانی در ادامه جایگاه «اولیور کان» مدیر اجرایی باشگاه را در خطر توصیف کرده و نوشته است: با این حال قرار نیست کان خیلی سریع اخراج شود اما بسیار ممکن است که در فصل آینده او در این پست نباشد.

«کریستین فالک» خبرنگار روزنامه «بیلد» نیز می‌گوید سرنوشت کان در جلسه ماه آینده مدیران باشگاه بایرن مونیخ مشخص خواهد شد.

بایرن، تابستان شلوغی در عرصه نقل و انتقالات خواهد داشت. پلتنبرگ خبر داده ستارگانی به نام‌های «سادیو مانه» و «سرج گنبری» گزینه‌های خروج از آلیانز هستند.

صحبت‌هایی درباره جدایی «توناس مولر» هم در جریان است چراکه بایرنی‌ها بیم آن را دارند این بازیکن باتجربه که اخیراً بیشتر از زمین مسابقه روی نیمکت حضور داشته است، در صورت ادامه این روند، فصل آینده تیم را به هم بریزد.

پلتنبرگ همچنین گفته برای اولین بار، زمزمه‌های اعتراض به برخی تصمیم‌های «توماس توخل» سرمربی بایرن به گوش رسیده است. اخراج توخل در حال حاضر به هیچ عنوان مطرح نیست اما عملکرد او از ابتدای فصل آینده به صورت جدی مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

خب بد دیگر برای بایرن اینکه این باشگاه اعلام کرد «آلفونسو دیویس» مدافع کناری این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، «برای مدتی» نمی‌تواند به میدان برود.

«پاتریک استراسر» خبرنگار وبگاه AZ اما خبر داده این بازیکن کانادایی در صورتی که تمرینات ریکاوری به خوبی پیش نرود، ممکن است ادامه بازی‌های فصل را از دست بدهد.

حواشی اخراج «یولیان ناگلزمن» از سرمربی‌گری بایرن، حاشیه‌های مانه و سانه، حذف از جام حذفی آلمان، حذف از لیگ قهرمانان اروپا و حالا از دست دادن صدر جدول لیگ آلمان همگی گریبان‌گیر باواریایی‌ها در این مدت اخیر بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس