کد خبر 1482822
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
واکنش عجیب مسئول سازمان لیگ به بازار سیاه بلیت

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ بلیت‌فروشی دربی در بازار سیاه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در مورد فروش بلیت دو میلیون تومانی در بازار سیاه دربی پایتخت اظهار داشت:‌این موضوع نشان می‌دهد دربی خیلی علاقه‌مند دارد.

وی در مورد اینکه هواداری که در این شرایط سخت قبول می‌کند برای تماشای دربی در ورزشگاه آزادی دو میلیون تومان هزینه کند چرا نباید شرایط برایش فراهم شود توضیح داد: ان‌شاءالله با تلاشی که در بحث سکوها و سایر کارهایی که انجام می‌شود کارها بهتر خواهد شد. باید صبر کرده و بضاعت ساختارهایمان را مقداری بهتر کنیم.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس شاکی بوده و اعتقاد دارند در همه ورزشگاه‌های کشور از تمام ظرفیت استفاده می‌شود، عنوان کرد: این موضوع باید در جای دیگری غیر از سازمان لیگ تصمیم‌گیری شود. ما تصمیم‌گیرنده نیستیم.

مهدی در خصوص برنامه دیدارهای هفته‌های باقیمانده لیگ برتر عنوان کرد: بلافاصله پس از هفته بیست و دوم در هفته آینده به استقبال جام‌حذفی می‌رویم پس از جام‌حذفی نیز تخته‌گاز تا پایان لیگ خواهیم رفت.

وی در مورد دلیل پرفشار بودن مسابقات گفت: اکنون فشاری وجود ندارد زیرا هفته‌ای یکبار بازی‌ها برگزار می‌شود.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه چرا تمایل دارند بازی‌ها زودتر برگزار شود عنوان کرد: ناچاریم لیگ را زودتر تمام کنیم تا فرصت استراحت قانونی را به تیم‌ها بدهیم. نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده باید با آمادگی بیشتر از شهریور ماه وارد این مسابقات شوند.

مهدی در خصوص دلیل برگزار شدن بازی‌های سپاهان پس از دیدارهای سرخابی‌های پایتخت گفت: همیشه اینگونه نبوده است شاید این یک بازی اینگونه شد. به هر حال چیدمان به این صورت نداریم روزی که برنامه را اعلام کردیم شاید جدول به شکل دیگری بود و بعدها به این صورت درآمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    هوادار اگر عقل داشت از اینهمه فساد و پلشتی فوتبالو میبوسید میزاشت کنار.۵۰ ساله یه ورزشگاه نداریم.تف به اینهمه بلاهت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس