ترافیک

جانشین پلیس راه فراجا گفت: تمام محورهای ورودی استان تهران از ترافیک پر حجم برخوردار است و لحظه به لحظه به حجم ترافیک افزوده می‌شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه گفت: در بازگشت مسافران از تعطیلات عید فطر شاهد ترافیک پر حجم در محورهای شمالی به استان تهران و سایر استان‌های کشور هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در جاده ها اظهار داشت: در محور فیروز کوه شمال به جنوب، ترافیک پر حجم و روان و محور هراز در محدوده های بایجان، گزنک و لاسم، ترافیک به صورت مقطعی سنگین در طول محور پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه فراجا ادامه داد: در آزاد راه قزوین- رشت، محدوده رودبار و منجیل ترافیک به صورت مقطعی سنگین در طول مسیر پر حجم و روان است.

محبی با اشاره به محدودیت اعمال شده در برخی از جاده ها اعلام کرد: در محور چالوس و آزاد راه تهران – شمال از ساعت ۸ صبح امروز ،جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه با اعمال محدودیت ترافیکی شمال به جنوب محور یکطرفه شده و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در محور هراز به منظور تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در تردد، محدودیت به صورت مقطعی اعمال می شود.

جانشین پلیس راه فراجا با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، بیان کرد: به رانندگان توصیه می شود که درچنین شرایطی ضمن پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و رعایت فاصله اصولی با خودروی جلویی در کمال آرامش و با صبرو حوصله رانندگی کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

محبی از آمادگی ۱۰۰ در صدی ماموران پلیس راهور در طول جاده ها خبرداد و اظهار داشت:با توجه به تدابیر اندیشیده شده همکاران پلیس راهور در طی تمامی محورها مواصلاتی حضو فعال دارند و با توجه به تلاش مستمر آنها در هدایت ترافیک بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین ها هیچ گره ترافیکی در جاده های کشور وجود ندارد.

وی افزود: در بازگشت مسافران از سفرهای تعطیلات عید فطر ، ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور لحظه به لحظه سنگین تر می شود.

جانشین پلیس راه فراجا گفت: به رانندگان توصیه می شود که بازگشت خود را به تعویق بیندازند تا کمتر در ترافیک بمانند. شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    امروز یکشنبه در حالی که خبری از ترافیک در جاده چالوس نبود از ساعت ۸ صبح از سوی پلیس راه یکطرفه شد !!! آقای رادان تا کی مردم باید چوب ندانم کاری مدیران شما را بخورند ، آقای وزیر کشور تا کی مردم بخصوص بومیان منطقه باید ضرر و زیان استانداران شما را بدهند که توان مدیریت ترافیک را ندارند ، ۸ صبح جاده چالوس از شمال به جنوب یکطرفه شد آقای وزیر چه کسی و یا چه افکار درمانده و ناتوانی این دستور را داده و عملی ساخته
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    در این جاده های تهران شمال. دریغ از یک سرویس بهداشتی تمیز یا یک مسجد با سرویس بهداشتی تمیز. در استان های شمالی هم بدتر از جاده شان
    • ارش IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      1 0
      سلام داداش اگه ناراضی هستی نیا جز کثیف کردن طبیعت آلودگی ترافیک شلوغی اعصاب خوردی چی برای ما داری که منت میگزاری هر اخر هفته و تعطیلی سرازیر به این دو استان بیچاره اید طلبکاران هستی؟لطفا نیا و خوشحالمان کن!
  • US ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    از نماز عید فطر برمی‌گردند؟!
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
      0 0
      از رو نمیری 44 ساله پیاده ای و ما سواره. بعدشم همینه
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    0 0
    میموندین دیگه. دوباره چهارشنبه میخواید راه بیفتین تو جاده ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس