کد خبر 1482483
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
انتظاری: دوست دارم پرسپولیس برنده شود اما استقلال تیم خوبی است/ برد دربی کمتر از قهرمانی نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: قلباً دوست دارم پرسپولیس برنده دربی شود اما استقلال هم وضعیت خیلی خوبی دارد.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری در خصوص صدمین دربی پایتخت که روز یکشنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت:‌ به نظر من این دربی با همه دربی‌هایی که پیش از این برگزار شده متفاوت است چرا که هر دو تیم شرایط خیلی خوبی دارند و به یاد ندارم که در یک دربی هر دو تیم با بهترین شرایط خود وارد زمین شوند. هم پرسپولیس و هم استقلال از نظر امتیازی و فوتبالی شرایط خیلی خوبی دارند و می‌بینید که در بالای جدول هم حاضر هستند. برنده این بازی شانس خود را برای قهرمان شدن بسیار بالا خواهد برد و از طرف دیگر تیمی که بازنده شود عملاً از کورس قهرمانی خارج می‌شود. اما شرایط دربی به گونه‌ای است که هواداران هر دو تیم دوست دارند حتی اگر قهرمان هم نشدند دربی را ببرند چرا که ارزش برد دربی کمتر از قهرمانی نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود:‌ فکر می‌کنم هر دو تیم هجومی به زمین بیایند و محتاطانه بازی نکنند چرا که اگر بازی مساوی شود همه چیز به سود سپاهان خواهد بود. هر دو تیم از این بازی برد می‌خواهند اما شکست در بازی روز یکشنبه شاید حتی جایگاه مربیان را هم متزلزل کند. با وجود موجود شاید هواداران علاقه داشته باشند که بازی مساوی شود اما اگر این بازی مساوی شود همه چیز به سود سپاهان خواهد بود. سپاهان تیم خیلی خوبی است و مطمئناً منتظر یک لغزش از سوی هر دو تیم است تا جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

زمان نشست خبری گل محمدی و ساپینتو برای دربی

انتظاری در پاسخ به این سؤال که به نظر شما مؤثرترین بازیکن پرسپولیس در بازی روز یکشنبه کدام بازیکن است، عنوان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و شرایط خوبی هم مدارد اما من نمی‌توانم از بازیکنی نام ببرم چرا که در پرسپولیس همه خوب هستند و در این شرایط فردی‌گرایی معنی نمی‌دهد. از علیرضا بیرانوند تا مهدی عبدی همگی شرایط خوبی دارند اما یک نکته را نباید فراموش کرد و آن اینکه اگر شرایط تیم خوب است نمی‌توان آنها را از پیش برنده دانست. من در دربی بازی کردم و تجربه دارم و می‌دانم شرایط این بازی چطور است.

وی ادامه داد:‌ خیلی مواقع یک تیم تا پیش از دربی شرایط خوبی دارد اما در دربی نمی‌تواند وضعیت خوب خودش را ادامه دهد و یا حتی اتفاق برعکس این هم رخ داده است. بازی دربی یک بازی کاملاً روحی و روانی است و هر تیمی که بتواند بر این موارد غلبه کند برنده بازی خواهد بود. فکر می‌کنم پرسپولیس اگر مثل بازی با مس کرمان بازی کند اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد چرا که بازیکنان در شرایط خوبی در آن بازی حضور داشتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما درباره برنده این بازی چیست، گفت: قلباً دوست دارم پرسپولیس برنده شود اما از طرف دیگر می‌بینم که استقلال هم وضعیت بسیار خوبی دارند و آنها هم امیدوار به برد در بازی هستند. اگر بخواهم پیش‌بینی کنم می‌گویم پرسپولیس ۲ بر یک برنده می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس