اعزام نمایندگان ویژه نظارت بر نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ

مدیرکل دفتربازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی به منظور نظارت بر نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ به سراسرکشور اعزام شده اند.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با اعزام بازرسان برای نظارت بر نحوه تأمین گوشت و مرغ در کشور اظهار کرد: با توجه به نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ در سطح کشور، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در روز ۲۳ فروردین استفاده از ظرفیت بازرسان در تمامی استان‌ها برای نظارت بر بازار مرغ را به دفتر بازرسی وزارتخانه ابلاغ کرد.

وی افزود: طبق این ابلاغیه تمام بازرسان و ناظران در تمامی استان‌ها مکلف هستند با برنامه‌ریزی، اقدامات لازم برای نظارت ویژه بر کلیه زنجیره تولید، تأمین و مصرف مرغ و گوشت را اجرایی کنند.

امرالهی تصریح کرد: دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی نمایندگان ویژه‌ای به استان‌ها معرفی کرده تا به صورت چرخشی و طبق مأموریت خود، از تمام زنجیره مورد نظر نظارت لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: این نمایندگان از ۲۹ فروردین به استان‌ها اعزام شده‌اند تا نظارت بر زنجیره تولید، تأمین و بازار مصرف گوشت و مرغ را اجرایی کنند.

گفتنی است بر اساس رصد از بازار مرغ در شامگاه دیروز آخرین قیمت در پروتئین فروشی‌ها هر کیلو مرغ تازه ۷۸ هزار ۸۰۰ تومان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس