کد خبر 1481422
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
توضیح درمورد خبر تعقیب قضایی چند مقام سابق دولتی

پایگاه اطلاع رسانی دولت درمورد خبر تعقیب قضایی چند مقام سابق دولتی توضیحی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، در این توضیح آمده است: در پی انتشار اخباری مبنی بر تعقیب قضایی چند مدیر به علت انجام ندادن تکالیف قانونی در رابطه با اجرای قانون هوای پاک، به اطلاع می‌رساند پرونده مزبور مربوط به تخلف از قانون در دولت سابق بوده و مدیران تحت تعقیب نیز در آن دوره مسئولیت داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محفوظ IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 0
    آمار تولید و فروش انواع اتومبیل که نقش موثری در آلودگی هوا دارند و همچنین بازگشایی مجدد کارخانه های از رده خارج در دولتها میزان تخلف و ترک فعل دولتها را آشکار میسازد .
  • IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 0
    مثل خاوری فراری اش بدید
  • علی افصحی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    0 0
    از امامان معصوم نقل شده « لا تبطل الحق بتأخیر المطالبه مطالبهٔ حق مشمول مرور زمان نمی شود » این آغاز یک روند اصلاحی واقعی در احساس مسئولیت جدی در میان مقامات ارشد است که معمولا یک جمع محدود و همراهند و هرگز مورد محاسبه قرار نمی گیرند و طبق قانون بقاء انرژی که در یک مکان ایزوله مثل « مدیریت ارشد » از بین نمی رود بلکه از شکلی به شکل دیگر در می آیند تا حالا ابن گونه بوده مدیری نبوده که پاسخ گو باشد و یا جایی نبوده که که از مدیران ارشد مطالبه ای کنند ! مدیران ارشد در ضیافت ها ، باغ رستوران ها، دورهمی های خانوادگی ، ویلاها و..انتخاب شده و تا آخر عمر از هر جایی سر در می آورند ، از وزارت بازرگانی ، دستیار ، وزارت کار ، وزارت و...‌ مثلا کسی مقاله سیاسی در مجله وزارت خارجه می نویسد ، وزیر ارتباطات شده ، یه هو ! ، رئیس دفتر روحانی یا همان فریدون می شود و پس از دوللت فاسد روحانی، در قامت یک اقتصاددان ظهور کرده و اعلام می کند « تمام شاخص های اقتصادی در دولت روحانی مثبت بود » !! بله واعظی را می گویم . او نمونه ای از زوال ناپذیری مدیریت های ارشد است. اما دولت انقلابی جناب رئیسی استثنایی در برابر این قاعده ایجاد کرده و از آغاز دورانی خبر داده که ترک فعل ها و سوء فعل ها پیگیری قضایی خواهد شد چرا که حق مشمول مرور زمان نمی شود. اما انصافا اطلاع رسانی پیشین بسیار افتضاح بود که با این توضیح ترمیم شد. امید که « پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری » واقعا پایگاهی عمل کند و فعال باشد نه منفعل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس