حمله ۳۰ آوریل، برنامه پنتاگون برای بازگشت روحیه نظامیان اوکراینی

طبق گزارش منتشر شده توسط مجله نیوزویک آمریکا، این کشور درصدد تجهیز و تحریک نیروهای اوکراینی برای آغاز یک حمله بهاری در جهت بالا بردن روحیه نظامیان کی‌یف است.

به گزارش مشرق، مجله نیوزویک روز یکشنبه با استناد به اسناد طبقه بندی شده پنتاگون و سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا گزارش داد که ایالات متحده و متحدانش فعالانه نیروهای مسلح اوکراین را برای یک حمله بهاری که برای ۳۰ آوریل برنامه ریزی شده است، آماده می کنند.

در این گزارش آمده است: ایالات متحده و متحدانش مشغول آماده سازی اوکراین برای ضدحمله بهاری هستند که اسناد می‌گوید قرار است در پایان آوریل آغاز شود.

این اسناد نشان می دهند که ضد حمله توسط سپاه دهم عملیات اوکراین انجام خواهد شد و متشکل از ۹ تیپ است که در حال حاضر تحت آموزش و حمایت مستقیم نظامیان آمریکایی و متحدانش هستند. میزان تجهیزات این تیپ‌ها ۲۵۳تانک، ۳۸۱ دستگاه خودروی مکانیزه، ۴۸۰ خودرو، ۱۴۷ قبضه توپ و ۵۷۱ خودروی زرهی گزارش شده است.

به گفته اطلاعات آمریکا، از دست دادن باخموت توسط نیروهای اوکراین، یک ضربه روانی برای ارتش اوکراین خواهد بود. روحیه سربازان اوکراینی در این شهر در حال حاضر پایین گزارش شده است.

مقامات آمریکایی پیش از این جک تکسیرا، یکی از اعضای گارد ملی هوایی ایالات متحده را به خاطر افشای اسناد محرمانه پنتاگون بازداشت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    10 4
    بدبختای نظامی اوکراین دلتون را به وعده های سر من خر شیطان بزرگ خوش نکنید. تو بد مخمصه ای گیر کردید. پناه بر خدا
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      1 1
      بهتر بگی روسیه تو بد مخمصه ی گیر کرده چون یکساله که داره تو باتلاق جنگ با اکراین دست و پا می‌زند..
    • US ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      0 1
      خدا عقلت بده !! :))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس