تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود/قاچاقچیان مواد زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان علیرغم قرارگرفتن در کریدور شمال_جنوب و شرق_غرب به عنوان یکی از مسیرهای عبوری مهم قلمداد می‌شود، ابراز داشت: با وجود مساحت زیاد استان پلیس تمام محورهای مواصلاتی را زیر نظر خود دارد و اجازه تردد به خودروهای قاچاقچیان کالا و ارز و مواد مخدر نخواهد داد.

وی ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهرود ردپای انتقال محموله مواد از عمق کویر این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: بررسی‌ها نشان داد این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رد پژو در مناطق کویری شاهرود شناسایی شد، ابراز داشت: طی عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر به هشدارهای پلیس مبنی بر توقف پاسخ نداده و به سمت حاشیه جاده در حال فرار بودند که در نهایت با شلیک پلیس به لاستیک، خودرو متوقف شد.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه این دو سرنشین پژو در حال فرار به سمت مزارع کشاورزی بودند به دام پلیس افتادند و دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه در بازرسی از خودرو ۱۹۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد، اضافه کرد: پرونده این متهمان برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    _دست پلیس درد نکند-قدردان زحمات شما عزیزان هستیم-خدابه زمین گرم بزندشون قاچاق چیان راسزایشون مرگه_

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس