کد خبر 1480644
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
قدرتنمایی حریف یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی

اتحادیه جهانی در گزارشی به بررسی مبارزه ملی‌پوش ایرانی با حریف قزاق خود در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم پرداخت.

به گزارش مشرق، یکی از مهیج‌ترین رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا مسابقه فینال وزن ۸۶ کیلوگرم بود. علیرضا کریمی ملی‌پوش ایرانی در این مسابقه در برابر دولت‌بکوف قزاق با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. کریمی تا پیش از این رقابت موفق به کسب سه مدال طلای قهرمانی آسیا شده بود.

کریمی در مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۷ موفق شده بود دولت‌بکوف قزاق را با نتیجه ۱۲ بر یک شکست دهد و به عنوان قهرمانی آسیا رسید. قهرمان قزاق سابقه رویارویی با حسن یزدانی را نیز در کارنامه دارد. یزدانی در سال ۲۰۲۱ و در مسابقات جهانی اسلو نماینده قزاقستان را با نتیجه ۱۲ بر ۲ دولت‌بکوف را شکست داد.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به مسابقه علیرضا کریمی و دولت‌بکوف قزاقستانی نوشت: دیدار کریمی و نماینده قزاقستان برای دولتبکوف یک دیدار انتقامی بود زیرا آزادکار قزاق پیش از این در دیدار فینال برابر کریمی شکست خورده بود. او پیش چشم تماشاگران خودی موفق به شکست علیرضا کریمی شد.

نماینده قزاقستان با شکست کریمی ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود در قاره کهن، یکی از ۲ مدال طلای کشور قزاقستان را در پنج وزن دوم کسب کرد.

سایت اتحادیه جهانی کشتی به نقل از دولت‌بکوف قزاق نوشت: قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در زمین خود بسیار لذت بخش است. من خیلی خوشحالم. از همه هوادارانی که برای حمایت از ما به اینجا آمدند تشکر می‌کنم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس